2011. május 24., kedd

9. nap - 10 dolog, amit sosem tennék meg lolitában

(Próbáltam valami ideillőt keresni a képeim közül...)

  • Felönteni a garatra. Nem-loliban se, de loliban pláne nem.
  • Trambulinozni. Biztos poén lenne, de minél kevesebb és passzentosabb ruhában nagyobb élmény =D 
  • Cigaretta közelébe menni. Mert büdös és kiégetheti a ruhámat, miegyéb. Amúgy se szeretem a cigiket.
  • Elburjánzott erdőben túrázni. Elcsúszhatok, orraeshetek, fennakadhatok bárhol. 
  • Szabadban pisilni. Még mosdóban se szívesen, annyira macerás - szabadban meg pláne, ott nemloliban se szívesen...
  • Túl zajosnak, irritálónak lenni. Bár ezt amúgy se szívesen, de loliban a legkevésbé sem.
  • Házimunkát végezni. Koszol, porol, fröcsköl, miegyéb.
  • Tornázni. Meleg, beleizzad az ember, sokat kell mozogni... Tollasozni viszont szívesen loliban!
  • Aludni. Mert gyűrődik, szorít, kényelmetlen, miegyéb. Majd ha esetleg varrok magamnak loli hálóinget (psszt, titok!)
  • Fúrni, faragni, szerelni. Rémes érzés a piszkosság (márpedig én nyakig mocskos vagyok akkor is ha az áldozatom csak egy vekker) és ezt loliban nem kockáztatnám.

2 megjegyzés:

  1. Én is most készülök lolihálóinget varrni töööökjóóóó!!! ^_^ :)

    VálaszTörlés
  2. JajdejóX3 Remélem használható lesz majd a végeredményXD

    VálaszTörlés