2011. május 27., péntek

12. nap - Milyen voltam a lolitaságom előtt

(Azt hiszem, ide kép ismét csak később fog felkerülni^^")
A válasz nagyban függ attól, hogy honnan datálom magamat lolinak. Ha azt nézzük, mióta érzem magamat annak, az több mint két és fél éve igaz - nagyjából a nagy változásom ideje óta.
Azelőtt igencsak rossz hangulatú, mondhatni depresszív és pesszimista voltam, s a legkevésbé se érdekelt a külsőm, mivel lemondtam magamról kinézet terén - mind alak, mind bőr tekintetébe. Azt is elmondhatom magamról, hogy fiús voltam - előfordult az is, hogy fiúnak néztek. Emellett az osztályomat se szerettem különösebben.
Majd jött a gimnázium, új közeg és új emberek, s ez erőt adott a változáshoz. Elkezdtem megválogatni, mit veszek fel, hogyan fésülöm a hajam, s próbáltam kicsit lányosabb lenni. Valamint kevésbé pesszimista és borúlátó.
Úgy érzem, sikerült rengeteget változnom, s ez jó érzéssel tölt el. Szükségem volt erre a változásra, hogy ott lehessek, ahol most vagyok =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése