2011. május 22., vasárnap

7. nap - 10 "személy" aki hatással volt rám

(Mert kép nélkül nincs post)
Igen, kicsit újfent tágítottam a kérdésen, kényelmi szempontokból. Mert nem feltétlen loli értelemben veszem a dolgot, s nem csak stílusilag - vagy inkább kitolom a stílus határait =) Nem idealizált személyeket fogok sorolni, mert olyanjaim nincsenek - rám főleg barátok és rokonok voltak hatással.

  • Zeruda. Egyszerűen imádom, annyira inspiráló! A ruhái, a koordinációi, a kiegészítői - odavagyok értükX3 Elég régóta olvasom a blogját, s úgy érzem nagyon nagy hatással van rám. 
  • Nana. Az első meetre menetelemet megelőző egy évemben volt rám Nana nagyon nagy hatással. Pedig még nem is ismertem =) Viszont olvastam a blogját, visszamenőleg minden bejegyzését, s tanultam. A cikkeiből, amik ott sorakoztak, azok által próbáltam fejlődni. Utána megismertem, s lenyűgözött a vezetői készsége, az összeszedettsége, az eleganciája. 
  • Zsuzsika. Ő még annak idején abban játszott fontos szerepet, hogy megismerhessem az ázsiai kultúrát (ő maga vietnámi) s megismertetett az animékkel, valamint az, amit manapság szépnek tudok nevezni, is részben abban a korszakban alapozódott meg, mikor legjobb barátnők voltunk. Ő az első legjobb barátnőm, akire emlékszem - sajnos nagyon durván szakadt meg a kapcsolatunk, főleg az én hibámból. De ez is sokat segített azon, hogy azzá legyek aki vagyok.
  • Tune. Főleg közvetlenül Zsuzsika után volt rám nagy hatással. Az animésségemben, a japán-szeretetemben, sőt, a kedvenc mangakámat is őáltala ismertem meg =)
  • Liani. Inspirál, támogat, segít mindig. A gondolatai, a személyisége.
  • A nővérem. Egy időben olyan akartam lenni, mint ő, főleg ezért. Női dolgokról főleg vele beszélgettünk. Vele vettem először melltartót, sőt, ővele sminkeltem először, ahogy az első hajfestéses élményem is neki köszönhető. Majd miután elkezdtem megváltozni, pont ellentétes hatással kezdett rám lenni - nem akarok olyan lenni mint ő.
Összességében talán ennyien voltak rám kiemelkedő hatással. Ha még valakit meg kéne említeni, azok karakterek lennének: Buffy (A vámpírvadász), Anasztázia (Anasztázia mese), Cain C. Hargreaves (Kaori Yuki: The Cain Saga). Buffy a szépségével és folytonos küzdéseivel volt rám hatással (a sorozat meg a vámpírok imádatában játszott alapkői szerepet) Anasztázia a fejlődéstörténetével (meg a magyar énekhangjávalX3) Cain pedig a viktoriánus kor megszeretéséért felelős (na meg azért, hogy ha tehetném, feleségül mennék hozzá...)

4 megjegyzés:

  1. Ahh, Buffy! :) Örülök, hogy másra is inspirálóan hatott :)

    Amúgy Angel vagy Spike? :D

    És köszönöm <3

    VálaszTörlés
  2. Ó, egy Zeruda-fan! Imádom, annyira egyedien tudja összerakni a koordinációit.

    VálaszTörlés
  3. Nana: Spike. Számomra örök favorit (Dögös és még vámpír isX3). Angel túl... emberi. Meg egész spin-off sorozata voltXD
    Első tévés emlékem, hogy minden nap néztem, az összes részt, még nem is tudom mikor... (Sok éve.XD)

    Noriko: Eszméletlen ügyesX3 Hogy mennyiféleképp tudja koordinálni a ruháit...!

    VálaszTörlés
  4. Zeruda nekem is egyik kedvencem... :D Meg Shelby... :D

    VálaszTörlés