2011. május 19., csütörtök

4. nap - 10 kedvenc élelmiszeripari termékem

(Egyik legkedvencebb képem. Jobban illőt nem találtam^^")
Nos igen, azért élelmiszeripari termék étel helyett, ugyanis ebbe a kategóriába az édesség és ital is kényelmesen belefér, s így talán összejön a 10 dologXD (Ha már komplett ételeket bizonyos okokból nem eszek)
  • Pogácsák. Kicsi, nagy, fornettis és princess-es egyaránt, legyen sajtos, tepertős vagy burgonyás épp. Megszállott pogácsa-függő vagyok. Főleg hétvégente reggelireX3
  • Vaníliás joghurt. Szigorúan a régi, forgalomból kivont Danone joghurt. Jelenleg ennek a helyén a Sztracsatellás krémjoghurt áll.
  • Tábori tea. A legolcsóbb teafilter, egy kis citromlé és cukor segítségével elkészíthető legegyszerűbb és legfinomabb tea. Régi emlékeket idéz...
  • Marlenka. Diós inkább, a Fehér Hollóban fogyasztva. Mindig is a lolitaságra fog emlékeztetni, illetve egy bizonyos találkozásra és csomagbontásra...
  • Milkacsoki. Szinte bármelyik fajtája, a mogyoródarabosat leszámítva. Nem tudom, hogy csinálják, de elsőszámú kedvenc csokimárkám a Milka. 
  • Eper, szeder, málna. A 3 kedvenc gyümölcsöm fogyasztási szempontból. Előbbi újkeletű szerelem, utóbbi kettő pedig még régi táborokra, sétákra emlékeztet...
  • Pirítós. Ritkán eszek ugyan, de még régebben egy nyáron megszerettem, és örök szerelmem marad. Nem túl keményre, csak épphogy ropogósra pirítva, vajjal vagy sajttal...
  • Párizsis vajaszsömle. Rex-mintára, meg mert nem szeretem a húsnemű dolgokat zöldségnemű dolgokkal fogyasztani - viszolygok, a szervezetem nem veszi be.
  • SÁGA "~golyók" kisüthető hús-szériája a Mini Kijevet leszámítva. Abszolút kedvenc húsnemű.
  • Puffasztott rizs és extrudált kenyér, vagy mi a szösz. Oltári finomakX3 (Alapjáraton fehérkenyér mániás vagyok, de ez a két dolog levesz a lábamról, ha evésről van szóX3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése