2011. május 21., szombat

6. nap - 10 dolog, ami nélkül egy lolita nem élhet

(Újfent saját kép, próbáltam témába illőt betenni^^")

  • Életérzés. Amikor az embert a ruháit meglátva melegség tölti el, amikor nadrágban is lolitának érzi magát, amikor a lolkitaság túllép a ruhába bújáson.
  • Öltöztető férfi/nő. Valaki, aki segít felvenni a sokadik réteg ruhát, segít felhúzni a cipzárakat, megkötni a cipőket, meghúzza a fűzőrészt és megköti a masnidat a ruhádon. Aki teljesen felöltözve szépnek talál, s ha nem kísér el, akkor jó szórakozást kíván, és kéri, vigyázz magadra. Az érzés miatt =)
  • Alsószoknya és bugyogó. Egy kényelmes bugyogó, valamint egy alsószoknya, ami akár a hurrikántámadást is kibírná tökéletes taft-hatássalXD A csodaszép szoknyák érdekében.
  • Kiegészítők. Parfüm, táska, ékszerek, smink. Ékszereknél én például jobban preferálom a kézzel készülteket, mivel valaki nekem készítette őket, mert fontosnak tartott - s egy ilyen ékszer viselése a lélekre is remek hatással van, illetve számomra lolisabb is.
  • Maximalizmus. Hogy ne legyen elég a "majdnem", hogy mindig a legjobb megjelenésre és viselkedésre törekedjen, mindezt önmaga megsértése nélkül. 
  • Árfolyam- és méretváltási ismeretek. Mert azt megértem még, hogy 74 cm, de a 22" átváltása máig komoly gondokat okoz. Szerencsére yenről és dollárról tudok forintra váltani. Lehet, az eurót is meg kéne szokni...
  • Lolis hobbi, lakásdísz. Varrás, hímzés, kötögetés, festés, rajzolás, szobrászkodás, zenélés, vagy bármi. Esetleg egykét csodaszép terítő, hajkefe, kézitükör. 
  • Türelem. Kivárni a csomagokat, vasalás közben nem idegrohamot kapni a csipke/fodor/egyéb miatt. Meg gyűjtögetni arra, amit az ember szeretne...
  • Társaság. Egy társaság, ahol mindenki loli, ahol mindenki egyenlő, ahol nem néznek le és ki. Akikkel eszmét lehet cserélni, akikkel együtt lehet szórakozni.
  • Fejlődőképesség.

3 megjegyzés:

  1. Tényleg, kihagytam az öltöztetőmet :) Talán mert annyira természetesnek veszem már...

    Szegény Krampusz úr, hányszor csípte oda az ujját egy cipzárral :)

    VálaszTörlés
  2. Hajaj! Nekem is van pár olyan fűzőm (nemlolik, estélyiek) amiket nem tudok egyedül felvenni.

    VálaszTörlés
  3. Nana: Szegény Krampusz úrXD Én is természetesnek veszem a dolgot, de Apu annyira nem bánja szerencséreXD (Bár amikor felvetem neki, hogy csak szalaggal, de anyaggal nem tud masnit kötni... *khm*)

    Noriko: ami van fűzőm az nem olyan igazi sokmerevítős csoda sajnos, így azt egyedül fel merem venni - arról apu nem is tudXD (viszont ruhaigazgatásban és fűzésmeghúzásban verhetetlen apukám vanX3)

    VálaszTörlés