2011. július 30., szombat

Mandzsetták

Esti lámpafénynél nem a legjobb kép...
Készítettem egy pár mandzsettát a kedvenc loliruhámhoz, törekedve arra, hogy minél hasonlóbb legyen a színeiben - nagyjából sikerült is =)

Hozzávalók 1 pár mandzsettára:

  • tetszőleges széles csipke, min 60cm (~30cm/mandzsetta)
  • szalag bele min 1m (~50cm/mandzsetta)
  • tű és cérna
Első megállapításom, hogy csipkét rendesen összevarrni nem egyszerű - de nem is lehetetlen, csak kissé macerás. Utána csak szalagot kell bele fűzni, s meghúzni - máris kész a mandzsetta!
A széles pamutcsipkét én 490ft/m és 450ft/m áron vettem, a vékony szalagnak 25ft volt métere (én a Jászainál lévő Röltex-ből fegyverkeztem.)

3 megjegyzés:

  1. Kishim, mikor tegnap említetted, hogy épp blogolsz, aszittem frissiben a conról - erre mandzsetta. Na sebaj. :)
    Nem tudom, mennyire rajongtam körbe először, mikor mutattad, így most egy kicsit - szerintem nagyon-de-nagyon szupi lett, tökéletesen passzol a ruhádhoz, és tiszta odáig vagyok azért, hogy te... így kitalálsz egy ilyet, s simán megcsinálod. Ügyes vagy! Le a kalappal. =D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm =) Először szerintem szidtál, mert még azt is meg kellett kötnödXD
    Igazából eldöntöttem, hogy minden ruhámhoz lesz mindenféle, hogy teljes koordináció legyen - és meg fogom csinálni.
    Amúgy, con-ról is blogoltam, de egy órát ültem fölötte, és semmi... felvállalható nem lett az eredményből...^^"

    VálaszTörlés
  3. Amúgy szép lett az a pirosmasni. :)

    VálaszTörlés