2011. július 6., szerda

Darus fülbevaló - lenne rá igény?

Mintadarabok: A1 és B2
Piackutatok:
Lenne-e olyan személy, aki 300ft/pár áron venne fülbevalót, a képen látható formákból és színekből választva?
Átvétel Budapesten személyesen is megoldható lenne, de postázás is lehetséges lenne - könnyű kis fülbevalókról van szó, simán 90 forint lenne, elsőbbségivel 115 forint (ajánlottan meg 315)
Az ötlet onnan jött, hogy imádok darut hajtogatni, és célom az ezer daru, de nincs okom hajtogatni... azonban origamipapírom és fülbevaló-szerelékem is akad itthon, s hátha lenne rá kereslet =)

17 megjegyzés:

  1. Én is tuti szeretnék tutira! De majd otthon tudok csak valasztani, mert telón mèrsékelten látszanak csak a szinek :)

    VálaszTörlés
  2. Mixelni lehet? Mert akkor én egy A1-A2 párosítást szeretnék... =) (aszt hiszem az átvételt megoldjuk. :P)

    VálaszTörlés
  3. jaaaj, én is biztos szeretnék majd^^

    VálaszTörlés
  4. Még egy ok, hogy fület lyuggassak :D. Mindenesetre egy B6-ot szeretnék : ).

    VálaszTörlés
  5. Rendben, eddigi rendelések felvéve, szombatra el is készülnek =)
    Mixelni is lehet, természetesen, az ésszerűség határain belül (egy daru csak egy színű lehet, plXD)
    Wow, mekkora érdeklődés *-*

    VálaszTörlés
  6. Ó, én, én!! Még nem tudtam dönteni a 3-as és a 4-es papír között... :D
    (És ha mind at 1000 darabot eladod, tuti meggazdagszol! :D)

    VálaszTörlés
  7. Szia Kishi,
    Én is szeretnék rendelni, egy pár B3-at kérek.
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  8. Wow, már régóta szerettem volna ilyet.
    2 párt szeretnék, egy B4-et, és egy B5-öt.
    Köszi^^

    VálaszTörlés
  9. "Rendelések" felvéve =)
    Timi, neked majd Tündin át juttatom el, ha megfelel =)
    Aya, veled hogyan lenne lehetséges a dolgot megoldani? ^^

    VálaszTörlés
  10. Budapesten lakom, úgyhogy a személyes átvétel megoldható, bár jövő hét péntektől nem leszek itthon. Ha addig nem lenne kész, akkor meg postán.

    VálaszTörlés
  11. Tökéletesen, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  12. Aya: Már holnap el fognak készülni a fülcsik (amint beszabadulok szerelékért és egyebekért a megfelelő boltbaX3) szóval akár kedden megeshet a találka =)
    Hol, mikor felelne meg Neked? =D

    VálaszTörlés
  13. A IX. kerületben lakom, nekem a Nagyvárad tér lenne a legközelebb, de attól függ, hogy te hol laksz. (Nem akarom, hogy az egész városon átutazz emiatt)
    Időpont... nekem mindegy, mondjuk 2-kor?

    VálaszTörlés
  14. Kedd, kettőkor Nagyváradon metrómegálló, ahol a jegylyukasztók is vannak, megfelel? (Nagyvárad nekem sincs messze, kb 15 perc =D)

    VálaszTörlés
  15. Tökéletes:) Akkor holnap tali.

    VálaszTörlés
  16. Ugyanilyet nem tudnál csinizni klipsz formájában? Ugyanis nincs szívem kínozni magam a fülecském kifuratása által, annál is inkább mivelhogy nem akarok szenvedni tőle. :) Ja és nem is akarom tönkretenni saját magamat.

    VálaszTörlés