2011. július 12., kedd

Az a bizonyos kilencedikei meet...

Hana, IchiGo, és Liani társaságában
 Több hetes készülődés előzte meg a legutóbbi találkozót, amelynek különlegessége, hogy enyhe szülinapi meet jellege mellett egy igen különleges alkalmat is ünnepeltünk - Liani és Bene eljegyzését, ami aznap volt, nem sokkal korábban =D Bene és Nana voltak a főszervezők, az én feladatom pedig a késleltetés volt, ami nem volt különösebben nehéz dolog =) Lianiékkal mentem, náluk öltöztem, és kaptam parókát meg blúzt meg  kalapkátX3 A Gólemben sötétség fogadott minket, majd a sötétből előugró lolik köszöntötték fel Lianit, aki meglepettségében és meghatottságában könnyezett is =)

Tortavágás - milyen finom torta volt...! *-*
Ezt követően mindenki rendelt valami innivalót, illetve ritkítottuk a kitett gumicukor és pillecukor mennyiségét, majd sor került egy bemutatkozásra, majd pezsgőztünk (alkoholmentes pezsgővel, finom volt =D) és sor került az Ichigo által készített torta felvágására, ami mennyei-finom volt *-* Utána lolibingóztunk, ami azt hiszem a legújabb kedvenc játékom lett, annyira jóX3 Kétszer nyertem is, tündéri aranyos csokiradírt, meg kitűző-féle cukiságot, meg liptonleveles süti-mobillógótX3 Közben persze rengeteget beszélgettünk is, mikor épp nem együtt csináltunk valamit =)

Lufikkal - az ugrálósat nem teszem közkinccsé ;P
Hét óra magasságában volt fotózkodás is, a rekkenő hőség és napsütés ellenére, lufikkalX3 Valamint később, este felé játszottunk PS3(?)-on ilyen... világító fagyis táncolós játékot, ami fenomenális voltX3 Addigra kicsit ugyan megcsappant a létszám, de így is nagyon jó szórakozás volt =) Segítettem kicsit Lianiéknak hazacipekedni, illetve hoztam haza rózsát (amit anyu megkapott) illetve élieneket, amik jó szobadíszként szolgáltak, s a keletinél a metróhoz lefele kiszáguldoztam magamat a mozgólépcsőn, hogy elérjem a nap utolsó metróját az Örs felé =D (majdnem fel is kenődtem egy srácra aki szembejött a fordulóban...^^")

2 megjegyzés:

  1. Kalandos szombat este volt, az biztos :D

    Igyekszem holnapra kicsit kitakarítani :D

    VálaszTörlés
  2. Tune ugrós képet is szeretne látni...! =P Így jártam? :) (És komolyan csak ennyit fűzök a dolgokhoz? xD)

    VálaszTörlés