2011. június 7., kedd

16. nap - Fotó egy ma összeállított koordinációról


Ismét kicsit tágabb értelemben vettem a feladatot, s egy nemloli koordinációval jelentkezem. Bár, ha nagyon szeretném, akár lolis is lehetne, ugyanis a ruhácska térd felettig ér, s kellően bő a szoknyája. Színét tekintve ilyen... kikopott/fehérítőzőtt exzöldnek nevezném. Pántos a ruha, az én vállaim viszont szélesek, így ezt kiküszöbölendő egy fehér vékony felsővel venném fel, illetve egy szintén fehér cicanadrággal, illetve a fehér lapos cipőmmel. Az anyaga rémisztően vékony szerintem, de alsószoknyával is lehetne viselni, így egy moribb-összeállításhoz illhetne is=)
S miért ezt a ruhát választottam? Mert évek óta megvan, de még soha nem volt rajtam. Nővérem hagyományozta rám, mikor elkezdte kihízni, egy olyan megszólalással, hogy "hátha egyszer belefogsz majd". Mivel a szava megesett, így szeretném mostmár felvenni, tetszik =)
(Tervek szerint holnap ezt veszem fel a piknikre...)
/A következő a 100. bejegyzésem lesz O.o/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése