2011. június 25., szombat

27. nap - 10 apróság rólam

  • Amint betöltöm a 18-at, vért szeretnék adni. (Remélem tudok is majd)
  • Kifejezetten rendetlen vagyok, de néha megszáll valami, és muszáj rendet raknom, vagy belepusztulok... (ugyanez a spontán inger takarítással is szokott jelentkezni)
  • Szeretek sütni, de megenni már kevésbé szeretem amit sütöttem, így rendszerint mindig teszteltetem az ismerősi körömmel, hogy milyen lett...
  • Szeretnék ékszereket készíteni és egy csomó mindent kipróbálni, csak én magam nem venném hasznukat. (Lehet, végül elkezdek mindenféle apróságot gyártani, s elajándékozni, vagy hasonló)
  • Imádom a szép dolgokat a magaménak tudhatni. Tükör, csésze, kártya, ékszer, toll... 
  • Nem szeretem a plázákat
  • Szeretnék valakivel postai úton levelezni (angolul, magyarul, japánul is.)

2 megjegyzés:

  1. Csak én nem tudok számolni, vagy ez tényleg kevesebb? =(

    VálaszTörlés
  2. Kevesebb. Amik még ilyen tudható dolgok rólam, azok már elég... nos, személyesebbek, amiket nem mernék feltétlenül felvállalni - megfogalmazni se bírtam őket vállalhatóanXD

    VálaszTörlés