2011. június 8., szerda

17. nap - Amire mindennél jobban vágyok

Ismét saját képi illusztrációval <3
Amire mostanság néha a legeslegjobban vágyok, az a szerelem. Hogy szerethessek valakit szerelemmel, s hogy szeretve legyek szerelemmel.
Emellett vannak még természetesen épp aktuális vágyaim, például a kipihentség - hetek óta, mindegy mennyit alszok, képtelen vagyok pihenni. Én, aki mindig csak szükség esetén vettem be gyógyszert, napi rendszerességgel szedek már fájdalomcsillapítót.
Dühöngeni. Úgy istenigazából. Rombolni, ordítani, sírni, rúgni, karmolni. Hogy átszakadjon a gát, hogy kiürüljön a méregpohár. Már egy ideje nagyon jól esne, de képtelen vagyok odáig eljutni.
Utazni. Időben és térben. Középkori Japán, viktoriánus London, Oroszország Anasztázia idején...

Vágyaim megosztásával ünneplem a 100. bejegyzést, mert ezt is megértük =)

3 megjegyzés:

  1. Gratula a századikhoz! :) És gyönyörű a fotó :)

    VálaszTörlés
  2. Dühöngés helyett inkább menj el képzeletbeli erdőnkre, vedd le a hátizsákod és kezd el kipakolni az ott talált megromlott ételt, megbüdösödött törölközőt, megposhadt vizet, .... tedd le a terheket, ürítsd ki magad. Nem csak a düh oldhatja meg a problémáid. Talán ha más alternatívát keresel, a fájdalom is megszűnik és a lelked is megnyugszik, így képes leszel pihentetően aludni.
    <3

    VálaszTörlés
  3. Gratula a századik bejegyzéshez :). És a viktoriánus Londonba én is szíves örömest utaznék :).

    VálaszTörlés