2011. január 29., szombat

Földrengés

"Ma este, 18 óra 42 perckor egy 4,7-es erősségű földrengést lehetett érezni, melynek középpontja Oroszlánynál volt. Legutoljára hasonlóan erős földrengést 1985-ben mértek Magyarországon."

Éreztem. Nem tartott sokáig, tíz másodpercig sem. Először azt hittem, megint a vérnyomásom játszik velem, s amiatt van, de amíg a vérnyomásom előre-hátra irányba hintáztat, ez oldalirányú volt. S a még álló karácsonyfánk is eléggé megingott tőle, a díszek csak úgy ficeregtek. Valamint a mi szépséges csillárunk is vészjóslóan himbálózott.
Eszméletlen jó érzés volt. Félelmetes, erőteljes, és felpörgető. Szerencsémre nem felejtettem el kiélvezni a pillanatot =) Életem második földrengése, amit éreztem, de az eddigi legjobb =D
A környezetemben senki más nem érezte viszont...

1 megjegyzés:

  1. Bocsi, én már csak ilyen érzéketlen dög vagyok. ^^" Kezdem amúgy azt hinni, hogy mindenki érezte rajtam kívül, csak én nem. x'D

    VálaszTörlés