2011. január 26., szerda

BodyLine szemezgetés

Nem unatkozom, inkább azt mondanám, pusztán... nem is tudom, melyiket szeretném megrendelni előbb. Lehet, így csokorba gyűjtve jobban átlátom majd. =D
Ezeken kívül egyébként van még néhány darab, amit szívesen viselnék, csak többnyire vagy kicsi mind, vagy pont kifogyott a nekem tetsző színekben. =(

Pirosban, 19$
Odavagyok a mintájáért illetve a szoknya aljáért - s bár kétlem, hogy jól állna egy magas derekú szoknya, azért pont ez tetszik benneX3
Feketében, 25$
Egyszerű, de nagyszerű. Főleg az alján a fehér fodrokba vagyok szerelmes. Annyira szép! Méretet tekintve pont határérték - ha nagyon akarok, beleférek.
Barnában, 19$
Tudom, megint magas derekú, de ezek a virágminták annyira tetszenek, meg úgy az egész szoknya kialakításaX3 Méretet tekintve pont határérték - ha nagyon akarok, beleférek.
Barnában, 31$
Különösen tetszik valamiért (majdnem annyira mint egy másik JSK) a virágminták, a mellrész, valahogy... bejön. Bár kicsit tartok attól, hogy nem-e túl világos... Méretet tekintve pont határérték - ha nagyon akarok, beleférek.
Feketében, fehérben és bézsben is akár, 37$
Levehető ujjú, ennivalóan édes blúz. A kerek gallér ugyan annyira nem tetszik, viszont a bő ujját imádomX3
Mindhárom színben, 37$
Odavagyok az egész blúzért, úgy ahogy vanX3 A gallérja, az ujjai, minden tetszikX3

Mondjuk, egyelőre van időm gondolkodni, ami azt illeti, csak hát... aggaszt, hogy nem tudok kapásból döntést hozni. Így viszont látom legalább, mire is vágyomX3

4 megjegyzés:

  1. Az a bő ujjas blúz nekem is nagyon tetszik. *-* De most pont ez az amire nem költhetek. :( Sőt, semmi másra sem költhetek, le vagyok égve. :D

    VálaszTörlés
  2. Úúú, a virágos ruha nekem barnában (ill inkább vörös, de csodaszép) megvan, de sajnos nem igazán áll jól.. :( Ilyen dreamdress feeling volt, és... Bután áll... ;_;
    Még a cimke is rajta, ha gondolod, gyere el, próbáld föl, nézd meg milyen. Nem kell megvenned akkor se, ha tetszik, de legalább meg tudod nézni élőben.
    Szoknyát én is szeretnék belőle, mert az anyag maga csodaszép, és én amúgy imádom a magas derekú szoknyikat ^^ Esetleg szólj, ha rendelsz, nekem is lenne innen mit.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, szegény, pedig ez tényleg gyönyörűX3
    Júj, tényleg lehetséges lenne, hogy elmenjek és felpróbáljam? *-* Esetleg valahogy meg tudnánk beszélni a felpróbálósdit? Mindenképp jó lenne felpróbálni - s ha jól állna, akkor meg is venném, ha lehetséges lenne =D /Második kedvenc JSK a BL-rőlX3/

    VálaszTörlés
  4. Persze! :)
    Figy, én jövő héten elég jól ráérek, akkor már se leadandó, se vizsga, de még a tanítás se kezdődik - gyere el valamikor egy teára, (ha nem vagy allergiás a macskaszőrre) fölpróbálod, megnézed, kitaláljuk. :)
    Én is örülnék, ha lenne gazdája, mert csodaszép, így meg csak csücsül a szekrényben.
    Mailen elérsz: uporka kukac yahoo pont com

    VálaszTörlés