2011. január 24., hétfő

Vélemény az ajánlott kiállításokról

Az előző postban ajánlottam két kiállítást, melyekre vasárnap el is mentünk. Apró csoportunk öt főt számlálhatott - Tune, Tadeshi, Demi, Zsombor, és jómagam igyekezett minnél jobban érezni magát. Nem volt nehéz feladat.
Sorban a négy grácia: Tune, Tadeshi, Kishi, Demi (fotózta: Zsombor)
Japán - A karakterek birodalma
Mivel a kiállításon nem lehetett fotózni, képpel nem tudok szolgálni, ellenben rövid véleménnyel igen.
Igazából nem volt egy erős kiállítás - főleg mivel a szövegek túlnyomó része angolul volt, és olvasás nélkül nem volt minden teljesen világos. Viszont érdekes volt azért, ha az ember végigolvasgatta, végignézte a kirakott figurákat, s belekukkantott a vetítésekbe. Ráadásul a berendezett Hello Kitty-s szoba nagyon aranyos voltX3
Mindezek tetejébe Gigivel, Tomival, és a kedves apukájával is összefutottunk, és végre megismerhettem TomitX3

Fardagály és kámvás rokolya
Az alábbi képekért köszönet Zsombornak, aki volt olyan kedves és fotójegyet váltott, a mi nagy-nagy örömünkre =D
Egy berendezett "sarok", parfümszagolási lehetőséggel
A kiállítást én személy szerint eszméletlen jónak találtam. Hét tábla volt kifüggesztve, melyek az információkat tartalmazták, s minden táblához tartozott blokk, amelyben képekkel, s kiállított tárgyakkal volt illusztrálva minden. Volt három berendezett "sarok" is, mint amilyen a képen is van, valamint érintőképernyő is volt kihelyezve, melyeken a kiállított képeket, szabásmintákat lehetett sorra végiglapozni témák szerint. Ezen kívül az egyik falon kirakós, máshol pedig felnyitható, kérdés-felelt típusú kis adatmorzsák voltak a kesztyű, zsebkendő és legyezőetikettől kezdve a bálozásig. Valamint egy külön kis teremben vitrinekben korabeli étkészletek, drogériai felszerelések, mindennapi tárgyak voltak kiállítva.

Tune, Tadeshi, Kishi
Valamint, volt lehetőség ruhapróbára is, aminek természetesen nem bírtunk ellenállni, s jó lányhoz méltóan mindenbe belebújtunk - én szó szerint mindenbe, amibe lehetett. Ha kellett, lejjebb is vetkőztünk egy-egy ruhadarab esetén - ha már alig lézengtek emberek, és Zsombor se nyújtogatta magasra a fényképezőgépet. (Öltöztetek már sarokban egy abroncsos alsószoknya mögött...?)

Demi - a "fiatalember", Tune-kisasszony, és Kishi
Kezdetben ugyan tartottam attól, hogy nem fogok beleférni az egyes ruhadarabokba, de szerencsére minden rámjött, még ha kicsit beljebb is kellett magamat húznom - olyan nincs, hogy nem jó. Max olyan, hogy nem lélegzetálló...
Demi, Tune, Kishi
Tadeshinek ugyan nagyon hamar mennie kellett, így ő csak Demit láthatta az esküvői ruhában, viszont rajta nagyon jól állt a vörös ruha. Illetve, elég sok kép is készült - róla is, rólunk is - tehát majd ha esetleg eljuttatjuk hozzá a képeket, meglátja.

Kishi és Tune
A zöld virágos ruhát ugyan kezdetben fenntartással fogadtuk, én felpróbáltam elsőként, ugyanis nem szeretek kihagyni dolgokat, és jó döntésnek bizonyult, ugyanis tetszettem magamnak benne, valahogy jobban állt talán, mint a többi.
Kishi, férfi öltözetben
Nem bírtam ellenállni, a női ruhadarabok után a férfiaknak kitetteket is fel kellett próbálnom, s azt hiszem, tetszem magamnak férfi ruhában is, sőt...! Azt kell hogy mondjam, jó volt "fiúban" lenni kicsit.
Demiék is egy fél órával hamarabb távoztak Zsomborral - szusizni mentek - mint mi, viszont mikor mi eljöttünk, már érezni lehetett a "mennyi időt töltenek még itt" hangulatot - főleg, hogy teljes létszámmal volt kisebb rendbontás is ^^"
Összességében nagy kényszert érzek, hogy visszamenjek a múzeumba, s újra felölthessem azokat a ruhákat - ez a fardagály-dolog nekem nagyon tetszik, ráadásul még ezeregy dolgot nem jegyeztem meg amit szeretnék...

Tehát egy nagyon kellemes vasárnapi napot töltöttünk a múzeumban, amit egy szintén nagyon jó szombat előzött meg - amiről ha kapok képeket, majd talán egy bejegyzésecske is készül ;)

2 megjegyzés:

  1. Kishi, én elmegyek veled még egyszer. :D A ruhapróbálgatásról úgy is lemaradtam. XD

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen megyek megint, mert nagyon jó volt. :) Sosem tudtam elképzelni magamat ilyesmi ruhában, de valami eszméletlen volt! Szép is voltam (ÉÉÉN?!), s még jól is éreztem magamat. Köszönöm, hogy megtaláltad, és megszervezted a csipet-csapatnak. =)

    VálaszTörlés