2011. január 4., kedd

2010 - kiértékelés

2010 az elsők éve volt számomra, ugyanis rengeteg dolgot csinálam ebben az évben először, de ezeken felül egykét más dolgomra is boldogan tekintek vissza. Viszont olyan dolgai is voltak ennek az évnek, melyekre nem voltam felettébb büszke.
2010-ben először...
  • utaztam külföldre, mégha az ugyan csak Bécs is volt.
  • ittam forralt bort és ettem sültgesztenyét - mindkettő nagyon finom voltX3
  • próbáltam ki a zsugorfóliát, fűztem gyöngyöt rendesen, s jártam kreatív hobbyboltban - ahova azóta megszereztem életem első törzsvásárlói kártyáját is.
  • elmentem egy lolitalálkozóra, amire azóta is viszonylag rendszeresen járok =)
  • sikerült nagyobb tömeget (10kg) fogynom, ami azóta nem jött vissza.
  • próbálkoztam a görkorizással, sikeresen.
  • beszélgettem pszichológusokkal (kapásból kettővel) akik kommunikációs csoportján részt is vettem.
  • indultam fotóversenyen (NekoHiméén) amin helyezést is értem elX3
  • vágattam magamnak egyenes frufrut.
  • volt komolyabb lelki válságom, amikor huzamosabb ideig nagyon ideges voltam és válságos lelkiállapom volt.
Ezeken kívül 2010 szólt a változásról is - hogy nőiesebb, kedvesebb, figyelmesebb legyek, jókedélyűbb és nyíltabb. Valamennyire sikerült is a változás, úgy érzem, s ennek felettébb örülök.
Valamint 2010ben néhány új barátra is szert tettem, akik azóta nagyon sokat jelentenek számomra, s akik segítenek amikor csak tudnak =)
2010 a változásról, fejlődésről szólt számomra, s úgy érzem, viszonylag sikeres évet zárhatok.
A 2011-es tervekről pedig következő alkalommal fogok nyilatkozni =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése