2010. december 17., péntek

December negyedikei karácsonyi meet


Elnézést, hogy csak most írok róla, de eddig csúnyán el voltam havazva.

A meetre majdnem full-fehérben mentem, össz-vissz a harisnyám volt fekete - ugyanis ki akartam próbálni, milyen lehet shiroként. Régóta szerettem volna már egy ilyen összeállítást, csak eddig nem bírtam elképzelni magamon.

A meeting nem volt rossz, rengeteget beszéltem sokakkal és érdekes dolgokról.
Az egyetlen dolog, amiben kifogásom volt - nem a szervezés miatt - az a karácsonyi ajándékok kiosztása volt.
Az, hogy Nana kérése mellett is sokan idő előtt kiosztották az ajándékokat, valamint hogy a zacskók környékén megálltak beszélgetni mikor volt aki még kirakta az ajándékokat.
Tudom, bennem van a hiba, de szerintem azért meg lehetett volna várni és időben kiszórni az ajándékokat, s visszajönni =S
Ettől eltekintve nagyon jó volt azért a találkozó, kaptam is pár ajándékot, és már alig várom, hogy kibonthassam őketX3 Amivel Karácsonyig várhatok =)
(szép lassan gyűlnek ám itthon az ajándékokX3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése