2010. december 25., szombat

Karácsonyi Ajándékaim

Ma délelőtt ide is eljutottam - kibontottam a karácsonyi ajándékaimat, amik szépen gyűltek az elmúlt egy hónap folyamán. Mondanom se kell, így egyben eszméletlen nagy ajándéktömegről beszélhetek, ugyanis rengeteg ember gondolt rám idén, amit ezúton is szeretnék megköszönni! Azokn ajándékokat, amelyek elfogyasztandó formában érkeztek meg, sajnos nagyjarészt már megettem, így azokról nem kerül fel fénykép, de minden másról igen!

A sort a lolik ajándékaival kezdeném, akiktől rengeteg-rengeteg szebbnél szebb ajándékot kaptam! Cchantól egy dekupázsolt kis dobozkát kaptam, ami nagyon aranyos. IchiGo-tól egy aranyos, rózsamintás békás... nem tudom pontosan mit, de tündéri! Lianitól egy kézzel díszített képkeretet, benne egy fenomenálisan jó képpel, aminek rövid időn belül helyet fogok találni, igérem! Kriszchantól és Sakurától szaloncukrot kaptam, ami elfogyott^^" Nanától kaptam gyönyörű levelezőlapot, borítékkal, és aranyos kis figurahajtogatásos papírt, amiket fel fogok avatni, amint lehetX3 Valamint Sayuichitől egy gyönyörű órát kaptam, valamint rózsamintás díszítőmatricát, egy nagyon szép hajcsatot és egy karkötőt. Imádom őketX3
Nagyon szépen köszönöm mindannyiotoknak! =')


Folytatnám az osztálytársak illetve barátnők ajándékaival. Attól, aki húzott (Csaba), kaptam egy swarowski-köves karkötőt. Dorinától egy pár cicás, Gabitól egy pár fekete-vörös-gyöngyös fülbevalót kaptam, mindkettő gyönyörű =) Francitól egy kis hűtőmágneskét kaptam valamint egy lilamacskás kulcstartót, Brigitől pedig grapefruitos fürdősót és csokit. Demitől cédét kaptam és szép papírokat, Évitől muffinokat nagyon aranyos kézzel varrt muffinkával, Hannától mézeskalácsot, Rékától sütit, Bercsitől aranyos kis hűtőmágnest, Vandától szaloncukrot, valamit Brigi és Zsófi közösen meglepett egy kellemes kis énekelgetéssel 22.-én, ami mellé kaptam sütit és egy tündéri rotringot is.
Köszönöm mindannyiuknak!


A sort azzal folytatnám, hogy Tadeshitől és Tune-tól mit kaptam. Mindketten olyan ajándékkal leptek meg, hogy a szavam is elállt néhány pillanatra, ugyanis amit tőlük kaptam, az... az valami fenomenális! Tadeshi azzal a színházi látcsővel lepett meg, amit kinéztem magamnak Vaterán - lehet, hogy nem működőképes s csak alkatrésznek lenne jó... de beleszerettem. Nézegettem a többit is, de nem hatottak meg, csak ez az egy darab - így mikor nemrég láttam, hogy valaki elvitte, nagyon elszomorodtam, de reméltem, hogy jó otthonra lelt... és hát végül nem nálam végezte? ImádooomX3 Tune szintén hasonló tájakon mozgott ajándék-ügyileg, ő is olyasmit adott, amit Vaterán kinéztem magamnak, s amibe első látásra beleszerettem - egy gyönyörű hajkefét, amit meglátva a lélegzetem is elakadt. Emellé kaptam szép kis díszecskét ami már a fánkon lóg, valamint egy kézzel készített füzetecskét, amiben nagyon szép idézetecskék vannak, imádomX3
Mindkettőtöknek nagyon, nagyon, nagyon köszönöm! =')


Illetve, végezetül az apucitól és magamtól kapott ajándékot mutatnám meg. Apuval megegyeztünk, hogy korábbi évek mintájára idén is én megveszem az ajándékot, ő kifizeti, s eljátszuk, hogy meglepődök mikor kibontom. Így is lett - egy Dyras hajvasalót és hajsütővasat kaptam, 2in1 funkciós, és az előző hajvasalómmal ellentétben (amit elkért majd karácsonyra megkapott az unokahúgom) ennek az egész felülete forró, amit egy csúnya piros folt bizonyít a homlokomon. Sikeresen megsütöttem a homlokomat is, nem volt elég egyenes.
A magam ajándéka pedig inkább lélektani jelentőséggel bír - egy új frizurát kaptam. Évek óta nagyon hosszú hajat akarok - s ennek ellenére most vagy tíz centit levágattam, valamint frufrut vágattam magamnak - ilyen frufrum legutóbb negyedikben volt, s akkoriban utáltam. Azóta bebeszéltem magamnak, hogy hülyén állna ez, s hogy túl lányos - de mivel eldöntöttem, hogy lánynak akarok kinézni, belevágtam ebbe. Ezáltal egy újabb lépcsőfokot tettem meg az áhított változás felé - lányosabb hajam van, ami szerintem egész jól áll.
Reszkess világ, lassan de biztosan elérem azt az állapotot, amiben létezni akarok - a testi és lelki egyensúly, a boldogság állapotát.

5 megjegyzés:

  1. Úúú, de sok mindent kaptál, tök jók! =D
    A baj csak az volt, hogy ugye az én ajándékomat, vagyis a lényegét tudtad. Na majd jövőre... ;P
    A hajad is még mindig szupi. =) Máskor azért a képen kevésbé morc fejet vágj. ;P Kicsit mosolyogj...!

    (bocsánat, hogy Tune ilyen szentimentális pillanatában kapott el, így nem sok értelme van a kommentnek, de most fel vagyok dobva, mindjárt leesek, csak még kapaszkodok a plafonba. xD)

    VálaszTörlés
  2. Könnyű azt mondani, épphogy sikerült bevetődni a gép elé rendesen az önkioldó előttXD

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jól áll Neked ez a haj, nekem tetszik. ^^ S remélem tényleg tetszik a béka (bármi is legyen xD), szerintem cuki. ^^ S nagyon szép ajándékokat kaptál. :3

    VálaszTörlés
  4. Szép kis halom ajándék. =) Tegnap tudtam kibontani az ajándékokat, amiket a meeten kaptam. <3

    Az a komoly, hogy betaláltál nálam nagyon az üvöltő farkas fülbevalóval - pont ilyet akartam! =D Túlzás nélkül. =)
    Az álomprint amúgy ez, egy üvöltő farkasos szoknya, vagy JSK. És ha majd megtanulok szépen hímezni, meghímzem magamnak. ^^

    Örülök, hogy tetszik az ajándékom. =)

    A pirosszemű mézeskalácsszív nagyon ééédes! <3
    És a cicákok is nagyon cukik. =)
    A kefe valóban gyönyörű, a hajad pedig szerintem is nagyon jó lett. =D

    Újabb lépés (y)
    <3

    VálaszTörlés
  5. IchiGo: Köszönöm! <3 S tetszik a kis békás valami - aminek a funkciójára rá fogok jönni!

    Liani: Örülök, ha tényleg ennyire sikerült beletalálni a fülbevalóval =)
    Az ajándékos egyszerűen fenomenális! Amint megtalálom a módját, hogyan verjek szöget a falamba (apu szerint lehetetlen vállalkozás-.-") ki fogom tenni!
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés