2010. november 6., szombat

Vásárolgatás

Nem bírtam ellenállni a héten a kísértésnek, és vettem magamnak néhány cuccot, bármennyire is lelkifurdalásom van a dolog végett.
Egy pár térdig érő fekete csizma, aminek az eleje fűzős, és van rajta egykét csat... régóta szerettem volna egyet... és most vettem magamnak =) Mondjuk, ha lenne rajta bojtocska... *álmodó sóhaj* majd meglátjuk.
Egy sötétszürke rövid ujjú kötött pulcsi. Mert imádom az effajta pulcsikat, annyira szépek! Ráadásul van rajta bojtocska X3

Egy fehér, szőrös, szívecske alakú, apró rózsaszín masnis, lelógó kis bojtos fülmelegítő. Még ha bugyután is áll majd, nekem ez kellett, annyira tünemény~
Egy kis műanyagocska álarcocska, csupa csillám, és kötős - nagyon, nagyon régóta imádom az ilyesmiket. Annyira szépek és... *sóhaj* a szerelmem viszont még mindig a Vásárcsarnoki tizenötezres példány... *nyüszít*
Vettem még egy üveg Black Woman-t, most nem volt kedvem mást választani, és karácsonyig az is simán kitart. Ezen kívül még ajándékot vettem egy barátnőm szülinapjára, egy farkasos álomfogót, és egy tábla csokit - sajna a csomagot nem fotóztam le, pedig megint kitettem magamért csomagolás terén =)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon dögös dolgokat vettél, Kishi. =)
    Elirigyeltem tőled a cuccokat. =D

    Ne legyen lelkiismeret-furdalásod!!! Ha veszel magadnak valamit, két dolog vezéreljen, s akkor biztos nem tudod sanyargatni magad: 1. szükséged van rá, 2. valamiért megjutalmazod magad. =)

    Bojtocskát applikáthatsz. =) DA-n is van tutorial, hogyan kell készíteni. ^.~

    Farkasos álomfogó és csoki... *.*

    VálaszTörlés
  2. Anyagi okokból van lelkifurdalásom, meg mert elégedettséggel, teltségérzettel tölt el, ha vásárolhatokX3 Bár ezeket felfoghatom annak, hogy jutalom amiért túléltem a tanév első ötödétXD

    Örülök, ha tetszenek a cuccok, de ne irigykedj emiatt, te is vehetsz magadnak ilyeneket =) (SárkányCenterben vásároltam. S ez nem reklámXD)

    Szeretnék is, azzal már tényleg tökéletes lesz az a csizmaX3 (Remélem, nem fog beázni, különben... különben nagyon pipa leszekXD) Tényleg van? Juj, hogy keressem???

    Biztos tetszene neked, nagyon szép darab volt - de ajándéknak ment, s örült is neki az új tulajdonosa =) (Annyira örült, hogy megbocsátotta, hogy a becsomagoláshoz két méter celluxot, a dobozhoz meg fél guriga szikszalagot használtam el... amit neki mind le kellett bontani...X3)

    VálaszTörlés
  3. Én a fülvédőért vagyok nagyon oda ezekből, én azt irigylem tőled. :P Na de majd, összeszedek kis pénzt és nekem is lesz, wuháháhá! Vagy nem. xD

    Bercsi meg szenvedhetett, de vicces volt nézni! =] És szerintem te azt még kétszeresen visszakapod tőle... xD

    VálaszTörlés
  4. Biztos lesz =)
    Ugyan, hogyan adhatná azt vissza? XD Ő biztos nem tud engem ilyesmivel megszívatni =P

    VálaszTörlés
  5. Megtalálja a módját, szerintem. xD Vagy te élveznél egy ilyet bontogatni? xD

    VálaszTörlés
  6. Ne legyen lelkifurdalásod. Felesleges. =) Tudj örülni annak, ami van. Másnak hogy örülhetnél, nemde? =)

    Az irigykedés csak ilyen Laár András féle (A fociról című előadásában mondja, hogy a focisták elirigylik egymástól a labdát, szerintem érdemes meghallgatni, én nem szeretem az ilyeneket, de ez az egyik kedvencem). =)
    Hamarosan én is veszek magamnak szép dolgokat. =) Anyutól kaptam egy pulcsit, annak most nagyon örülök. =)

    http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=pompon+tutorial#/d2z2jcq
    http://3timesc.deviantart.com/art/TUTORIAL-quot-pompon-quot-148557468?q=boost:popular+pompon+tutorial&qo=0
    Én ezt a kettőt találtam. =)

    VálaszTörlés
  7. Kapaszkodj meg!
    http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showProduct.asp?id=5534&pageNumber=1&pageStop=stop_2&noSubType=N
    =D
    Ennyi. XD

    VálaszTörlés
  8. Liani: a DA-s linkeket köszönöm, nagyon sokat segítettél velükX3 Már van is egy pompomka készenX3
    S jujjXD Ügyesen beelőztem a BL-tXD (Már nyaklánccal is előfordult, de... jajXD)

    VálaszTörlés