2010. november 14., vasárnap

Eladó Animés Cuccok


Eldöntöttem, hogy egy kisebb "takarítást" végzek az animés cuccaim terén, és eladom mindazt, amit az évek alatt felhalmoztam, de nem nőtt annyira a szívemhez. Reményeim szerint fogok is vevőt találni =)

Mangák:

  • Démonnapló 1-4. (1. 700,- 2-4 1000,-/db) *félretéve*
  • Death Note 1-2. és 4-5. (1000,-/db)
  • Chrno Crusade 1-2. (1000,-/db)
  • Dramacon 1-3. (csak egyben! 3000,-)
  • Jpop bálvány 1. (500,-)
  • Az ördög menyasszonya (700,-)
  • Dramacon 1. (500,-)
  • Élni (első kiadás, ami nem került boltokba, nyomdahibás! 1000,-)
  • Pirontan (1000,-)
  • Gakuen Heaven (angol. 1500,-)
  • Body Language (angol GN, 1000,-)
  • Code Geass Knight for Girls vol 2 (japán nyelvű, doujinshi. 1000,-)

Egyéb cuccok:
  • A/4-es Code Geass műanyag mappaféleség, egyik oldalán Lelouch, másikon Suzaku (300,-) *félretéve*
  • A/5-ös Code Geass mappaféleség. (200,-)
  • Code Geass-es franciakártya-pakli. (700,-)
  • Csillagközi Fejvadász 4-es dvd (500,-)
  • 2 db Kuroshitsuji-s kisalakú képeslap (200,- a kettő)

Angol Newtype magazinok, 1000,-/db
  • 2006/nov.
    Benne: Guyver, Eureka Seven, Elfen Lied, Full Metal Panic! TSR, Hellsing Ultimate, Fate/stay Night, Paradise Kiss, Nerima Daikon Brothers, Shounen Onmyoji, Kanon, ...
    rövidebb animés cikkek, mangamelléklet, cp, játék-cikkek, mangaajánlók...
  • 2006/dec.Benne: Evangelion, Trinity Blood, My-Hime, Moon Phase, Please Twins!, Coyote, Utawarerumono, Ergo Proxy, Witch Hunt, Blood+, Gurren Lagann, ...
    rövidebb animés cikkek, mangamelléklet, cp, játék-cikkek, mangaajánlók...
  • 2007/márc.Benne: Gunbuster 1-2, .hack//Roots, Coyote, Peach Girl, Trinity Blood, Shin Angyo Onshi, Evangelion, Darker than Black, Idol master Xenoglossia,...
    rövidebb animés cikkek, mangamelléklet, cp, játék-cikkek, mangaajánlók...
  • 2007/ápr.Benne: Le Chevalier d'Eon,.hack//Roots, Fate/stay Night, Gunbuster 2, Coyote, Code Geass, El Cazador, Kiddy Grade 2, Wings of Rean...
    rövidebb animés cikkek, mangamelléklet, cp, játék-cikkek, mangaajánlók...
  • 2008/febr.Benne: Devil May Cry, Gurren Lagann, Shuffle!, Kanon, Tsubasa Reservoir Chronicle, xxxHolic, Code Geass, Ouran High School Host Club, Ghost Hound, Persona - trinity soul, H2O - footprints in the sand, ...
    rövidebb animés cikkek, mangamelléklet (kobato), cp, játék-cikkek, mangaajánlók...

Japán nyelvű animeújságok 700,-/db
  • Newtype 2007/05.Benne: Code Geass, Heroic Age, Darker than Black, Idol Master Xenoglossia, Terra-e, Kissdum - engage planet, Sola, Kara no Kyoukai, rengeteg kisebb animés cikk, zenei cikkek, ...
  • Newtype 2008/09.Benne: Code Geass R2, Macross F, Soul Eater, ToLOVEru, Lucky Star OVA, Kuroshitsuji, Line Barrels, Gundam 00, Sigma Harmonies, Kobato manga, rengeteg kisebb animés cikk, zenei cikkek, ...
  • Animage 2008/05.Benne: Code Geass R2, Macross F, Nabari no Ou, Neo Angelique Abyss, Amatsuki, Vampire Knight, Kyo Kara Maoh!, xxxHolic, ToLOVEru, rengeteg kisebb animés cikk, zenei cikkek, ...
  • Animedia 2008/06.
    Benne: Code Geass, Soul Eater, Macross F, ToLOVEru, Kyo Kara Maoh!, rengeteg rövidebb cikk, cosplay, kotta, fanartok, ...
  • Animedia 2008/09.
    Benne: Code Geass R2, Gundam 00, Macross F, Soul eater, Clannad, ToLOVEru, Vampire Knight, rengeteg rövidebb cikk, kotta, fanartok, ...

Poszterek AS-ből (9), Mondóból (17), és egyéb helyekről (4). 100,-/db, kivétel ahol jeleztem az árat.
  • X-Blades / Street Fighter
  • Gravitation
  • Miyavi / Blood
  • Rémmetró / Interstella 5555
  • Granny's Café / Bizenghast 
  • Princess Ai / Yugioh!
  • Sámánkirály / Bania
  • Star Trek / Totoro
  • Asu, az AS kabalája
  • Mondo / Árnybíró
  • Witch Blade / lunch.
  • Dr.House / Nana 
  • Bleach / Inuyasha
  • Árnybíró / Pokoli lány
  • Blue Gender / Final Fantasy - Advent Children 
  • Death Note / Alice nine 
  • Death Note / Wonderful Days
  • Nodame Cantabile / Trinity Blood
  • Hellsing / The Gazette 
  • Bleach / Naruto
  • Slayers / Mirage of Blaze
  • Chrno Crusade / Gankutsuou
  • Inuyasha / New New Power
  • FMP / Gravitation
  • Digimon / Versailles
  • R.O.D. the TV / Hiragana-katakana táblázat
  • Shugo Chara / Evangelionos chibik (A/3, 200,-)
  • Neo Angeliyue Abyss / Mnemosyne (A/3, 200,-)
  • Gundam 00 / Kuroshitsuji (A/1, 500,-)
  • Code Geass / Kuroshitsuji (A/1, 500,-)

Ezeken kívül eladó még három darab német Banzai! (mangaantológia, benne japán nyelcleckékkel, HunterxHunter-rel, Naruto-val, Shaman King-gel, Yugioh!-val, Hikaru No Go-val és Crewman 3-mal.)
Valamint, van hat darab japán nyelvű Ribon-om is, japán nyelvű mangaantológia, csupa shoujo-val, könnyű nyelvezettel, furiganázott kanjikkal, ha netán lenne ezekre érdeklődő.

Érdeklődni itt a blogon lehet kommentben, valamint a kishi / kukac / citromail /pont/ hu e-mailcímen.
Átvétel megoldható Budapesten személyesen, valamint postán is.

26 megjegyzés:

  1. Kishikém, én bizony adoptálnék párat, ha lenne pénzem. Most sír a szívem. x'D Ez van. Sok sikert, remélem sikerrel jársz! =)

    VálaszTörlés
  2. Szép kis gyűjtemény - s ez csak az eladásra szánt részleg. =) Jesszum, el sem tudom képzelni, mit rejthetsz még, amit megtartasz magadnak. =D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Engem a következő poszerek érdekelnének
    -Death Note / Alice nine
    -Hellsing / The Gazette
    Ha esetleg a Karácsonyi meeten adnám oda a pénzt az jó lenne? :)

    VálaszTörlés
  4. Engem majd a Démonnaplók érdekelnének, csak kicsit később ^^" Egyébként nagyon tetszik a blogod *.* (Amúgy nem 'hoshinotama' vagyok, hanem Róka, csak így tudtam írni^^")

    VálaszTörlés
  5. Miku: Persze, az tökéletes lenne =) Már félre is tettem a posztereket Neked =)

    Liani: Köszönöm =) Bár, azt hiszem, a gyűjteményem nagyobbik fele ez, amitől hajlandó lennék megválni - változnak az idők, ami nagyon a szívemhez nőtt, marad (Nana, Cain, VK, meg egykét másik kötet) De a többinek jó lenne, ha elmenne, s találna valakit, akinél jobb helyen lesznek =)

    Tune: Mik tetszenek? Csak úgy érdeklődési szinten =)

    VálaszTörlés
  6. Igazából egy ideje már ácsingózom az Ördögmennyasszonyára. =) A DN ma felmerült bennem, hogy lehet én is eladom - de ha nem abból, a négy-öt... Ja és ki ne hagyjam az Élni-t. =)
    ...Meg nem tudom elhinni, hogy a CG-s franciakártyától is meg akarsz szabadulni. Már ugye a jómúltkorában sem hittem. xD

    És tényleg maradjunk érdeklődési szinten. :P

    VálaszTörlés
  7. Nana... <3 Szégyenszemre még egyetlen kötetem sincs belőle, de ezen változtatni fogok. =) Olyan nincs, hogy az egyik legnagyobb kedvencem ne legyen meg nekem. =)

    Szerinted van esély rá, hogy a Junjou Romanticát is kiadják magyarul? =D Ha megtennék, én tuti megvenném. =) Nem is tudom... az valahogy egy olyan kirobbanó pillanat lenne a számomra, amikor a két legnagyobb kedvencem megjelenne a polcaimon. =) És biztos vagyok benne, hogy ezeknél nem találok szívemhezszólóbbat. =)

    Sok sikert az eladáshoz!

    Az Ördög mennyasszonya kellemes manga, volt szerencsém olvasni. =) Egyelőre két kötetes, a rajzolása lenyűgöző. Nekem nem ez a kedvenc stílusom, de azért voltak képek, amiknél én is leragadtam. A történet néhol igazán szívszorító szerintem. =)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Engem érdekelne a 2007. márciusi és 2008. februári angol nyelvű és a 2007. májusi japán Newtype. Főleg utóbbi kettő, és bár nem tudok japánul, de a Soláról már nagyon régóta keresek bármit, legyen az akár csak egy újságcikk (majd nézegetem a képeket XD). A DVD-k és/vagy egyéb extrák megvannak az újságokhoz? Ha nem, az sem baj, csak tudjam. Válaszodat pedig előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Judit: A két angol nyelvű Newtypre-ra jelenleg van érdeklődőm, de pénteken tudok majd biztosat mondani, hogy megveszi-e az illető vagy sem, ellenben a japán lap még szabad =) Semmiféle extra nincs már meg hozzá, csak maga az újság, remélem nem probléma =)

    Róka/Hoshinotama: köszönöm szépen =) Akkor a démonnaplókat félreteszem neked, ha gondolod=) Mikor lenne kábé esedékes a dolog?

    VálaszTörlés
  10. Nem, nem probléma, és továbbra is fenntartom az érdeklődést mindhárom újságra, tehát a japánt biztosan elvinném, de mindenképp megvárom a pénteki infókat.

    VálaszTörlés
  11. No, hát én is jelzem, hogy folyamatosan jelen vagyok így virtuálisan, és rájöttem, hogy van egy csomó cucc, amit ugyan nem nekem, de másnak meg tudnék venni karácsonyra. xD
    Tehát, amire ezúton szeretnék feltétlenül lecsapni:
    - Death Note 2. kötet
    - Body Language
    - Rémmetró / Interstella 5555 poszter
    - Granny's Café / Bizenghast poszter
    - Dr.House / Nana poszter
    - Blue Gender / Final Fantasy - Advent Children poszter
    Előre is köszönöm, és majd valamikor egyeztetünk a fizetést illetően. ^^
    (Egyébként, Tadeshi voltam/vagyok/leszek, csak a Google fiók tündét ír ki. És igen, angol óra közepén nincs jobb dolgom, mint a karácsonyi nagybevásárlásra készülni. XD)

    VálaszTörlés
  12. Judit: a két angol újság sajnos elkelt, de a japán Newtype még szabad =) még mindig érdekel? Bp-n belül meg tudnánk oldani az átvételt?

    Tadeshi: Sajnos a Body Language elkelt, de a többit máris félreteszem neked =) S ha leszel msn-en, majd egyeztetünk =)

    VálaszTörlés
  13. Nemáááááár... xD A fenébe. xD De azért a többit köszönöm szépen - akkor Zsófa ajándékát megoldom máshogy... Édes istenkém, nem fogok kijönni a pénzemből sehogy se. XD S igen. ^^

    VálaszTörlés
  14. Nem tudjuk megoldani az átvételt, pécsi vagyok (igen, itt is van élet ^^'), de állom a postaköltséget. Szóval igen, kérem szépen azt az újságot. :)

    VálaszTörlés
  15. Judit: Ennek örülök =)Tudnánk esetleg ímélben folytatni a megbeszélést? ( kishi @ citromail . hu vagy ha gondolod, hagyd meg az íméledet, s akkor írok én =) )

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Júúúj, a Shugo Chara posztert megvehetem? Eddig észre sem vettem, de nagyon cuki! *-*

    VálaszTörlés
  18. Szia! Engem érdekel pár poszter, ha még aktuális. Az e-mail címem: sayu@altavizsla.hu. Légyszi írj. Köszi

    VálaszTörlés
  19. jééj shugo chara-s poszter! megvehetem?

    VálaszTörlés
  20. Szia! érdekelne, hogy eladók e még ezek a dolgok?

    VálaszTörlés
  21. Érdekelne pár dolog :D Az e-mailem: energiakorbacs@citromail.hu köszi

    VálaszTörlés
  22. Érdekelne pár dolog :D Az e-mailem: energiakorbacs@citromail.hu köszi

    VálaszTörlés
  23. Szia! Chrno Crusade 1-2 meg van még? Ha igen érdekelne mindkettő.

    VálaszTörlés
  24. Szia! Chrno Crusade 1-2 meg van még? Ha igen érdekelne mindkettő.

    VálaszTörlés