2010. november 6., szombat

Kreatívkodás


Pár napja újfent módom nyílt zsugorkázni, Tune-nak hála, és sikerült is alkotnom. Lett belőle egy Kuroshitsuji felirat kanjival, ami ajándéknak ment, lett belőle egy második szériás rózsa, ami medálnak lenne jó. Illetve maradék anyagokból lettek kis apró szivek, csillagok, bubik és pikkek. Ügyelve a ShugoChara-s színekreX3 Kicsik lettek, nem tudom mire fogom őket használni, de annyira édesekX3


Lett egy pár cicám is, feketecicák, akik hátrafele néznek, és a fejük közepén van egy-egy lyuk a karikának - ők ugyanis fülbevalónak lettel szánva, már csak fülcsi-alapot kell nekik venni, mert ami volt itthon két darab, azt elhasználtam egy másik párhoz, amit meg akartam valósítani - kellett egy rendes, keresztes fülbevaló - azt viseltem Halloweenkor =)

Igaz, nem volt nagy szám megcsinálni, mert csak át kellett applikálni egy másik fülbevalóról a keresztet, és egy kevés láncot beletenni, de én büszke vagyok magamra, hogy sikerült olyat alkotnom, ami tetszik =)

5 megjegyzés:

  1. Zsugorkázás? Erről még nem hallottam. O.O

    Nekem 9 évig volt egy feketemacskám és rádöbbentem, hogy ezek nekem szerencsét hoznak. =)

    Nagyon tetszik a keresztes fülbevalód. =)

    VálaszTörlés
  2. Zsugorfólia. Ilyen enyhén műanyag-szerű lap féle, amit körömreszelővel le kell csiszolni, rárajzolni, majd olyan 180 fok környékén pár percre sütőbe tenni, ahol kicsit kevesebb mint a negyedére megy össze (megállapításom szerint az oldalak olyan 40%-ra rövidülnek) és sütés közben a színek is élénkebbek lesznek.
    Tök jó módszer a kreativitás kiélésére, rengeteg dolgot lehet vele csinálni =)

    Jaj, de a feketecicák annyira ééédesekX3 Meg úgy a cicák mind~

    Örülök, ha tetszik=)Bár viselni még fura, Halloweenkor volt először akasztós, lógós fülbevaló a fülembenXD

    VálaszTörlés
  3. Júúj, lehet színes zsugorkafóliát is kapni? Vagy azok a pikkek, meg dámák hogyan lettek színesek? *_* Mert ha lehetne színeset kapni, akkor tudnék sütit csinálni~

    VálaszTörlés
  4. Ha nem gond, válaszolok én, IchiGo. =) Feketét, meg opálosat láttam, a színesek úgy készültek, hogy Kishi beszínezte őket. =)

    Hogy a bejegyzésre is reagáljak: Kishi, gyere máskor is! Ugyanis még itt van majdnem egy egész lapnyi zsugorfóliád! ;P
    Úúú, a fülbevaló meg tök jó lett! Mindig is csodáltalak, hogy van türelmed átaplikálni az egyik dolgot a másikra, hogy tökéletes legyen. =)

    VálaszTörlés
  5. IchiGo: Tune jól írja, azért kell ledörcsölni a zsugorfólia felületét, hogy fogjon rá ceruza - színes és grafit egyaránt. Tehát a színes dolgokat színezéssel lehet megvalósítani =)

    Tune: Fogok, csak ki kell még találni, mit csináljakXD
    Az efféle leszedem-átapplikálom dolgok annyira meg tudnak nyugtatni... talán azért is van hozzájuk türelmem =) Meg ha egyszer boltban nem kapni olyat, amilyet szeretnék... *sóhaj*

    VálaszTörlés