2010. november 2., kedd

Halloween - 2010.10.30.

Igen, a Halloween-i találkozóra is sor került, s kifejezetten jó voltX3 Én magam itában mentem, ugyanis nem titkolom, én itában is jól érzem magam, és szeretem ezt a fekete ruhát, noha a merevítői már durván el vannak deformálódva. És amire büszke vagyok még, hogy egymagam is megtaláltam a Fehér Hollót, mostmár ez sem fog gondot okozni =)
Elég hamar érkeztem, így hallgathattam beszélgetést érdekes témákról, illetve kedvet kaptam a Nana blogján múltkor mutatott boltba való benézéshezX3
Szép lassan megnőtt a jelenlevők száma, és eszméletlensokan lettünk =) Volt férjjóslás - a DeG-es Die lesz a férjem, egy AP - Powder Rose-ban fogok férjhez menni, és mivel Die nagyon család centrikus - már ha velem lesz - akkor rengeteget fog a közös gyerekeinkkel foglalkozni, de a szexre nem jut majd időnk ...=(
Eután voltak, akik römiztek, volt fényképeszkedés, beugrott Case-is, én magam pedig hatalmasnagyokat beszélgettem Liáékkal, Cchannal, Icigoval, és Sakurával, aki egyébként szintén nagyon jól rajzolX3 És a parókája is nagyon szép volt  *-*
Meet végére elfogyasztottam három deci narancsjuice-t (csak természetesen =)) és egy marlenkát - anélkül a Fehér Holló nem az igazi =) S IchiGo-ékkel maradtunk utolsóknak, így nála lett elhelyezve a talált tárgyak osztálya is =)
A találkozó nagyon jó hangulatban telt, jól éreztem magamat =)

6 megjegyzés:

  1. <3
    Más egyéb értelmes hozzászólásom jelenleg nincs. ^^;;;;;

    VálaszTörlés
  2. Ja de van! Csak nem a posthoz tartozik.
    Nem szürke és nem egér. =)
    Értelmezés (ha elsőre nem ugrana be): ^.^=>>

    VálaszTörlés
  3. Kishi ugye jössz vasárnap Te is mozidélutánra? :)

    VálaszTörlés
  4. IchiGo: jövök =)
    Liani: sajna annak érzem magam, a néhánál sajna gyakrabban >.<

    VálaszTörlés
  5. Pedig nem vagy az, cseppet sem. Egyéniség vagy - s sajnos lekorlátozod magad buta elvárásokkal.

    VálaszTörlés
  6. Olyan jól esik ezt olvasni =) A sajnálatos ebben az, hogy van benne igazság... de próbálok változni =) Bár, mindenki más is egyéniség =)

    VálaszTörlés