2010. szeptember 24., péntek

Vásárolgatás

A minap Tune-nal vásárolgatni voltunk, a Kálvin-tér közelében, két boltot látogatva meg, melyek egymás mellett vannak, egyébként közvetlenül. Az egyik egy ruházati-méterárú bolt, a másik pedig egy papír-írószer, mindkettő a Vámház krt. 11-es szám alatt.

Előbbiben már korábban is sikerrel jártam nézelődés terén, egy kockás zipzáros kardigán erejéig, ezúttal pedig egy fekete, rövid ujjú kötött kardigán lett az enyém, amin ugyan csak fent van egykét gomb, de azonnal beleszerettem, mert kötött, és olyan... komolyan aranyoska, szerintem. S mivel épp dolgozom azon, hogy megjelenésem tükrözze a bensőmet, pont jó első darabnak. Ráadásul ezerkettőszáz forint volt. Túlságosan megtetszett ahhoz, hogy otthagyjam. Egyébként, ezen a helyen, amit még kinéztem, az ilyen térdig érő, élére vasalt, felhajtott szárú nadrágocska, ami szerintem pont illene egy kodonához, valamint a farmerjaik sem rosszak - és minden kedvező áron van! (Tudom, anyagias vagyok, de minél kevesebb pénzből szeretek minél többet kihozni.)

A papírboltban pedig egykét pillanatra az eszemet is elvesztettem. Túl sok túl jó és túl drága cucc. De a képen látható, keményfedeles, könyvnek tűnő notesz is onnan van, kétezer-kettőszázötven forintért. A kép sajnos nem adja vissza a kinézetét, de egyszerűen gyönyörű. Piros, csillogóspiris díszítéssel, a lapok széle szürke, belülről antikolt-szerű sárgák, végig díszítve, vonalazott, legelején térkép, hátuljában van egy rész ahol van lehetőség rajzolni is...
Egyébként, a Morning Glory Tradition Notebook-szériájának Magis Spells notebookja. Koreában készült. Az MG-nek volt még nemegy jó műve abban a boltban - hasonló notesz, meg mindenfélékX3
Valamint, amin még megakadt a szemem, hogy egy-két korábban kinézett széria egy-egy darabjai is fellelhetőek voltak - horribilis összegekért ugyan, de a notesz sem volt olcsó... Viszont beleszerettem, tehát megérte az árát =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése