2010. szeptember 19., vasárnap

Születésnap

Igen, elmondhatom magamról immár, hogy kiléptem a legszebb évből, és egy keményebbe léptem át. Ugyanis Tegnap arra ébredtem, hogy többé nem vagyok 16 éves.

És ki tudja hány év óta először... újra kaptam tortát! Apuci elintézte nekemX3 Egy egyszerű csokitorta, ami nálam a legjobb választás. Kicsi, finom. És az enyém. Olyan... jó érzés.
Ettől függetlenül nem volt meg a szülinapi hangulat - lehet, mert nem akartam betölteni a 17-et, vagy mert aznap épp Con-on voltam (amiről következő bejegyzésben írok).



Ajándékként szép zacskóban kaptam Alice in Wonderland könyvet angolul (szeretek angolul olvasni) meg egy rózsás fülbevalót Tune-tól, illetve kókuszos-kekszes lepke alakú sütit, ami istenifinomX3 Nővéremtől egy ázsiai kis terítőcskefélét, meg nem kevés mérget. Aputól a tortát és pénzt. Valamint Demitől és Janusz-tól egy-egy doboz pocky-t, illetve Demitől egy posztert is - Kuroshitsuji-set X3
Emellett pedig néhány telefonhívást, sms-t, és internetes felköszöntést különböző oldalakon keresztül.

Köszönöm mindenkinek!

U.i.: Lehetetlenség egy álló napig csak tortát enni. Kipróbáltam. Azt hiszem, nehezebb dolog egy egész tortát befalni, mint hittem... =O

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, egy idő után nekem is elegem lett a sütikből. :D Az egésznapi sütemény zabálás nem jó. :D Amúgy Boldog Szülinapot itt is! ^^ Az a lepkés süti irtóóó jóó, nem hittem volna róla, hogy süti. O_O

    VálaszTörlés
  2. A képen az nem a süti, azt sajnos előbb ettem meg, mint lefotóztam volna^^" A képen egy ajándékzacsi van, amiben kaptam ajándékotX3
    Köszönöm szépen =)

    VálaszTörlés