2010. szeptember 19., vasárnap

Őszi AnimeCon 2010

Időpont: 2010.09.18 (-19.)
Helyszín: Petőfi Csarnok

Mániákus Budapesti Conrajáróként Tune-nal szükségesnek éreztük, hogy megjelenjünk. Sajnos a reggeli hidegre való tekintettel (ugyanis kabátban is hideg volt! O.o) megjelenésemet lolitáról hétköznapira cserélve vetettem bele magamat abba a napba.

Megfigyelések a Con-nal kapcsolatban:
Nos, ami az őszi Con-t illeti, elsőként azt említeném meg, hogy idén egyáltalán nem volt meg a megszokott Con hangulat. Valamint, nagyon kevés ember volt ott - nem voltak tömött sátrak, tömött folyosók, tülekedés. Mindig rendesen lehetett közlekedni, és a karaoke-sátorban se voltak nagy, éneklésre váró tömegek. Eladók közül ugyan rengetegen nem képviseltették magukat - Trillian, MangaFan, ComicsInvest, MangAttack - de cserébe volt ezernyi más, érdekes árus. Például Steampunk-árubemutató pult (valódi koponyás cuccok, imádoooom~!), japán pecsét (Hanko) készítés, az angol nyelvű plüssárus is kint volt, valamint rengeteg témába vágó pult volt kint, ami személy szerint nagyon kedvemre való volt. Bár, ennyi sajnos nem volt elég a hangulat feldobásához, bárhogy is próbálkoztak - valahogy így is olyan laposra sikeredett a rendezvény. Valamint, most valahogy szembeötlően más volt a látogatók összetétele. Illetve... a Kiyo Kito Taiko valami eszméletlen jó volt!

Személyes vélemény:
Laposabb volt, mint eddig valaha. Persze, nem volt rossz, csak annyira jó sem. A 10próbát értékelem, ami azt illeti, meg a kívánságfát is, de mindezek ellenére is gyengébb volt - és csak remélem, hogy az alacsony látogatottság nem fog meglátszani a jövőben... A társaság, akivel voltam és találkoztam jó volt, de emellett megfigyeltem, hogy nemcsak a fiatalkorúak száma ugrott hirtelen meg (vagy csak nekem tűnt úgy...?) hanem a dohányzóké is.

Ezúttal kifejezetten nem voltam bőkezű költekező - egy nagyon édes, "szerelem első látásra" szütyűcske jött velem haza, valamint két The Cain Saga-s képeslapocska - nem tehetek róla, Kaori Yukitól az a széria a kedvencem~!

Valamint, egy enyhén erősebb köhögés is hazajött velem - de mivel betegecskén mászkáltam, meg is érdemlem.

4 megjegyzés:

  1. Az a szütyő tényleg eszméletlen édes. *_* S jaj, kinnt volt a plüssös csávó? T.T Akkor idén sem lesz máriós gombaplüssöm, nem baj, majd jövőre. :D Tényleg, a szütyő melyik boltból van?

    VálaszTörlés
  2. IchiGo, ne aggódj - nem láttam nála gombaplüsst, szerintem nem árult épp olyat. Bolt nevet nem tudnék mondani, mert a nyugtán, amit kaptam, "TORII Sport- és Kulturális szolgáltató BT" szerepel, és ennyit tudok csak =( Meg azt, hogy minden cuccuk eszméletlen édes voltX3

    VálaszTörlés
  3. Weee, én is láttam azt a pultot tegnap. És az a lány tényleg nagyon ügyes, és tök aranyos cuccai vannak. *_* El is kértem a honlapjuk címét, és fogok én is rendelni tőlük. :D

    VálaszTörlés
  4. Tudom kicsit régi a poszt, de ezt muszáj elmondanom. 1x azt a fekete lolis szatyrot láttam nálad Japán órán. :) Amúgy végül is ki van rajta?

    VálaszTörlés