2010. szeptember 24., péntek

11. @rc-plakát kiállítás

Program: 11. ARC-plaát kiállítás
Időpont: 2010. szeptember 2-22 (mi 21.-én voltunk)
Helyszín: 56-osok tere

Vélemény:
Ami legfőképp ösztönzött arra, hogy elmenjek, az az volt, hogy egyik osztálytársam egy alapítványnak fényképezett, és a maga kategóriájában második helyezett lett (helyezett kép).
Ami a kiállítást illeti, megérte megnézni, bár a plakátokat nagyjából két részre lehetett osztani - azokra, melyek üzenetét lehetett érteni, és amelyekét nem. Amelyekét értettem, szerintem kellően provokatív volt, és elgondolkodtató.
Bár, szerintem az ennyire óriás-plakátok már túlzások, nekem legalábbis kellett egy kis idő, hogy megszokjam őket - de határozottan jobb megoldások, mint az álló-hengeren lévő kis plakátok...
Ami nekem kifejezetten megtetszett, ötletesnek, bár nem túl elgondolkodtatónak találtam, az a steampunk-os plakát volt. Volt még egykettő nagyon érdekes, több elgondolkodtató, és jó néhány amit nem tudtam, vagy épp nem akartam (politikaiak, főleg) értelmezni.
Illetve volt egy plakát, melynél pont volt alkalmam korosztályombeliek eszmefuttatását is meghallgatni a plakátról (amelyen egy kis emberfigura van, alszik plusz dolgozik egyenlő ember felállításban), melyben tökéletesen kielemezték, mennyire értelmetlen és hülyeség az adott plakát, hogy milyen lehetetlen pózban fekszik a kis figura, és ehhez hasonló megjegyzések. Ami az adott szituációban mulattató volt, az az, hogy ők ezt minden viccelődést félretéve ecsetelték...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése