2010. október 2., szombat

Csomagbontás!

Csütörtökön háromnegyed háromkor találkoztam IchiGoval a Blahán, ahol vártuk a harmadik lány, Liani-t, de mivel nem érkezett - oda, ahol mi voltunk- ezért beültünk a Fehér Hollóba, majd IchiGo kiment ismét a Blahára, hátha alapon... mikor is betért egy, a leírásnak megfelelő lány a Fehér Hollóba, és látszódott rajta, hogy keres valamit. Mikor mellém ért, és méregettük egymást, én feltettem a nagyon értelmes kérdést, hogy "Csak nem loli?" vagy valami hasonlót -a helyzetben ez volt az első kérdés, ami eszembe ötlött - és miután bólintott, leült mellénk, én meg hívtam IchiGo-t, hogy megjött Liani, mire ő is visszajött.

Bemutatkozás és egy kis beszélgetés után megkezdődhetett a csomagbontás! IchiGo-nak hála kis ollóval próbálkozhattunk kicsit a dobozon... de végül inkább egy kevésbé nőies módszerrel, letépéssel került le a ragasztó. Utána szépen kiosztottuk, mi kié, és gyönyörködtünk egymás dolgaiban.

Majd miután kigyönyörködtük magunkat a saját és egymás dolgaiban, elkezdtünk beszélgetni, körülbelül háromnegyed kilencig, de fel se tűnt, hogy így elszállt az idő, annyira jól éreztük magunkat! Rengeteg témát átbeszéltünk, és miután belendültünk...!
Nagyon jó délután-este volt, remélem lesz majd még ismétlése, ugyanis sokkal... könnyedebbnek és felszabadultabbnak éreztem magamat, mint teszem azt, a suliban szoktam... valamint egész visszafelé nagyon jó kedvem voltX3

4 megjegyzés:

  1. Jesszus, milyen fejem van ezen a képen. XD LOL XD Igaz, a másik sem lett jobb. :D

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulj meg és ismétlünk. ^.~
    A csütörtöki "teázás" is jól sikerült, nagyon sokat nevettünk IchiGoval, pedig mind a ketten leeresztett lufiként indultunk neki a találkozónak. XD De tudjuk a matekból is, hogy két mínusz egy plusz. ^.~

    VálaszTörlés
  3. IchiGo: Bocsi, embert egyáltalán nem tudok fotózni^^"
    Liani: Köszönöm =) Várom már. De három minusz már minusz lett volna...=P Sajnálom, hogy nem voltam, csak összejöttek a dolgok...

    VálaszTörlés
  4. Én is várom. =) Szerintem meg felrúgtuk volna a matematika szabályait és az is plusz lett volna. XD

    VálaszTörlés