2010. október 2., szombat

BodyLine rendelés

A csütörtöki dobozbontásból származó szépséges darabok~

A SHOES150-es modell, 24,5-es méretben.
Egyszerűen egy gyönyörű cipellő, első látásra szerelem volt. Méretét tekintve, lehet hogy egy eggyel kisebbet is elbírt volna a lábam még, de ez a mostani szerintem a tökéletes választás - nem nyomja a lábujjaimat, nem töri a sarkam, és vastagabb harisnyával/zoknival is tökéletesen viselhető még.
Egyetlen egy okom van az elégedetlenségre: a szivecske alakú csatokat amolyan "éppenhogy" módszerrel méretezték - ha nincs a lábamon a cipő, akkor még rendesen be tudom csatolni, de ha rajtam van, kizárt. Egyelőre. (Kicsatolni is pokoli...)

Az L108-as blúz, +l-es méretben, off-white színben.
Elsőre megtetszett, az alján lévő fodrok és a hátán lévő fűzés miatt, valamint a kettesével lévő gombok miatt. Mérettábla szerint a 3L-esnek jónak kellett lennie... Nem tévedett. Mellben és hasban pont jó, hosszban is, vállszélességben is...
Ráadásul eszméletlen-gyönyörű pamut-csipke van rajta mindenhol, így amikor megláttam, azt hittem, ott alélok el annyira szép!
Összesen két apró problémám van vele: az egyik, hogy az ujja kicsit nagyon széles, de ezt meg lehet szokni. A másik... hogy imádon, pont jó, van is mihez felvennem, de én baka nem egy rendes fehér blúzzal kezdtem... >,<"

Az L121-es modellű JSK, Wine színben és M-es méretben.
A raktárkép a valósághoz képest semmi. Első látásra szerelem volt, mivel rózsás, bordó, és csipkés. A valóságban pedig ezerszer szebb, mint a képen. Megérte. Igazi szerelem-gyermek.
Ráadásul méretre is passzol, aminek eszméletlenül örülök, mert belepusztulnék, ha nem viselhetném (derékra 76 van kiírva, de 80-assal is beleférek).
Végig van rakva bordó pamutcsipkével, és eszméletlen gyönyörű...!
Problémám vele... nincs. Majd mosáskor lesz, amikor színt fog ereszteni - ugyanis Aune jelezte nekem előre, hogy meg fog történni... de én bízom az én kicsi ruhácskámban, hogy nem teszi meg.

Szóval Kishi most a föld fölött lebeg kicsit - ma fotóztam a képeket, és nem bírtam megállni, fel is próbáltam a JSK-t és a Blúzt alsószoknyával... gyönyörű~ (A cipellőt pedig néha fel-felveszegetem, hogy betörjem és megszokjam.)

4 megjegyzés:

  1. Waaaa, ezek a cuccok tökéletesek! Én is akarom őket. :PP
    :) ^^

    VálaszTörlés
  2. A cipő csattja miatt ne aggódj, elöszőr az enyém sem akart normálisan becsatolódni, de miután már párszor ki és becsatoltam már passzolt. :D Most már gondolkodhatsz, hogy miben jössz kövi lolitalira. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint lesz jobb is a csatokkal? Megnyugodtam ^^ Már meg is van szinte komplettül, miben megyek - max akkor változik, ha egykét dolgot sikerül beszereznem, de akkor se nagy változás lesz =)

    VálaszTörlés
  4. Kishi! Turkáltam egy replika fehér blúzt sötétzöld fodorral, nagyon szép, és illene ehhez a ruhádhoz is, és szerintem az ujjával sem lenne gond. 2500-ért turiztam, ha érdekel vasárnap elviszem! A tányért is viszem! Gigi

    VálaszTörlés