2011. április 5., kedd

Lolita szombat Lianiékkal


Szombaton 11-kor találkoztam Lianival a Király utcai megállóban, majd onnan elsétáltunk hozzájuk, s megismerhettem a helyet ahol Benével élnek =) Ott kisebb győzködés után felvettem Liani szamócás ruháját, amin meglepődtem, de jó lett rám =D Majd jött az első meglepetés - kisebb "sminkoktatást" kaptam. Feltettem életem első műszempilláját (ami attól tartok nem az utolsó volt) majd egy fehér-rózsaszín-fekete sminket is feltettem, pirosítóval. Utána kaptam a hajamba masnikat és csatokat, majd indultunk az előre beharangozott "meglepetés" helyre - a parókaszalonba, ahonnan Liani gyönyörű parókája is volt!

Először is kaptam egy parókasapkát (fejharisnya. önmagában felvéve kész poénosan néz kiXD) majd sorra próbálgattam fel parókákat. Először egy hosszú göndör mahagóni színűt (amiről Mikhaela jutott eszembe) majd egy barna loknisabbat, később egy fekete paróka is felpróbálásra került (nekem tetszettX3) Majd rövid szőke és piros parókák után egy hosszabb szőkét is felvettem, ami annyira jól állt! Most már biztos, hogy szükségem van egy parókára =D

Ezt követően gyalog indultunk vissza, s míg Bene leállt gyrost venni, egy idősebb férfi megszólított minket angolul, és németül - majd kiderült, magyar, négy nyelven beszélő ex-egyetemi tanár hajléktalan a férfi. Majd kielemezte az öltözékünket, úgy, hogy csak néztem. Elképesztő tudással rendelkezett, tőle a legjobban esett a bók =D


Utána Lianiéknál ettünk kicsit, majd kölcsönkaptam egy parókát, masnikat és csatokat bele, meg még egykét kiegészítőt, és indultunk is Nanához =) Bár eleinte nagyon idegen volt a kinézetem, lassan kezdtem megszokni, és tök jó volt kicsit "nem én-szerűnek" lenni =D Majd a buszon találkoztunk Liliannal, aki szintén Nanához ment =) Nana pedig három fogásos vacsorával várt minket, annyira kedves volt tőle! Sajnos a fogásokat nem jegyeztem meg, előételnek padlizsánkrémes pirítós, mozzarella és oliva bogyó volt, paradicsommal. Főételnek valami zöldfűszeres tészta volt parmezánnal, nagyon finom volt, desszert pedig Panna Cotta volt, ribizlis finomságX3 Italnak mellé meg nem mondom a nevét mi volt, kicsit alkoholos longdrink, de annyira finom volt, érezni sem lehetett rajta az alkoholt =) (Illetve kóstoltam Southern Comfort-ot is, az már annyira nem ízlett )

Vacsorát követően kicsit beszélgettünk, majd lehetőségem nyílt Nana ruhái közül próbálni, így egy gyönyörű sárgás alapon virágos ruhát fel is próbáltam, annyira szép volt! Utána hosszas beszélgetések jöttek megint, Liliant is sikerült végül loliba öltöztetni, Nana is beöltözött, így teljes volt az összkép végül lány oldalon =)
Az utolsó buszunkat ugyan lekéstük, de taxival bejöttünk a Blaháig, majd Liani és Bene onnan hazakísért =)
Köszönöm a szombatot mindenkinek =D

9 megjegyzés:

  1. "Sajnos a fogásokat nem jegyeztem meg..." Erre felsorolja a menüt. xD

    Az élménybeszámoló egy kicsit... hogy is mondjam... élettelennek tűnik, még a sok smiley és felkiáltójel ellenére is - nem tudom, élőben valahogy... Jobban előadtad. Pedig nem gesztikuláltad agyon, nem szoktad, szóval... Mindegy, egyéni vélemény.

    A képekről: szépek vagytok. :) Jól áll neked Kishi, ez a szürke-fekete ruha. :D (minden kiegészítővel) A paróka... inkább nem formázok véleményt... De csini vagy, na. =D A smink megüberbrutálisanfura rajtad. Legalább is számomra...

    Ez most így hirtelen, ami eszembe jutott, remélem nem baj, hogy lepötyögtem. :)

    VálaszTörlés
  2. Már nem azért, de a te kommented nem lett valami pozitív ám. =D =P

    Az én oldalamon (Anyu, Sango, Judit és Bene) egyöntetűen megállapításra került, hogy a smink remekül áll neked, Kishi, ahogy a műszempilla és a paróka is bátorítást kapott, mármint, hogy használd. =)

    Majd beélménybeszámolózom blogomba, hogy jutottunk haza. XD Az egy kész vicc volt. =D Mire odaértünk, már nem volt metróforgalom, ez volt a kezdés. XD Kifacsart, agyonhajszolt emberek módjára kerültünk kb ágyba és másnap fél kilenckor Anyuci felhívott, hogy megyünk-e hozzá ebédelni, majd 11-kor kényszerítenem kellett magam, hogy felkeljek, szépen felöltözzek, hogy időben érhessünk oda a Táncháztalálkozóra. XD

    S engem is köszönet illet. XD Tudom, már mondtam, de én nagyon féltem attól, hogy kiakasztó sokkolás lesz a vége. =)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik voltatok lányok!!! <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinosak voltatok!

    Kishi bátran sminkeld magad, mert nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  5. Szeretném megjegyezni, hogy az a ruha nem szürke, hanem fekete-fehér aprókockás, és még szamócácskák is vannak rajta. :D
    Amúgy tényleg jó volt az a szombat... :D Én nem dicsérek meg semmit és senkit... szombaton már megtettem... :D

    VálaszTörlés
  6. @Liani: Semmi negatívság nem volt bennem igazából, leírtam csak ami hirtelen eszembe jutott. ^^" (Akkor alapjáraton vagyok ilyen? Hm. *komolyan elgondolkodik*)
    Sajnálom, ha negatívnak tűnik... (Kishikém, remélem nem bántottalak meg, ha tényleg az volt, ha igen, elnézésedet kérem...!)

    VálaszTörlés
  7. @Tune-chan: Nem volt bántó él vagy bántóan negatív a hozzászólásod. =) Csupán hangot szerettem volna adni az ellenvéleményemnek. =) És azon is gondolkodom, hogyan írhatta volna meg úgy Kishi, hogy "élőnek" találd a bejegyzését. ^^

    VálaszTörlés
  8. Tune: Nagyon enyhén tűnik max negatívnak, nyugi =) S köszönöm =) Tudom hogy nagyon furán néztem ki, de szerintem pozitív értelemben furán =)
    Elnézést, hogy olyan élettelen lett, azt hiszem nem tudok nem úgy írni^^"

    Liani: Nem lett kiakasztó sokkolás :p S amint beszerzek egykét dolgot itthonra, lehet próbálkozom majd azzal a sminkelés-dologgal... Köszönöm =D
    Jaj, annyira sajnálom, hogy ennyire megnehezítettem a hazajutásotokat! =( Viszont kíváncsian várom a Te élménybeszámolódat =D

    Gigi és NekoHime, nektek is köszönöm =)

    VálaszTörlés
  9. Nem történt semmi a hazajutást illetően. =) Nem te mondtad, hogy kísérjünk haza, hanem mi találtuk ki és nem húztál minket láncon magad után, hanem magunktól mentünk, vagyis nincs miért rosszul érezned magad. =D

    Beszámoló pedig már olvasható a blogomon. =)

    VálaszTörlés