2011. április 25., hétfő

Kellemes Húsvétot!


Boldog Húsvétot mindenkinek!

Mivel nálam a Húsvét már évek óta olyan mint a többi nap - se locsoló, se tojásfestés, se bármilyen hagyomány - ezért ebben az évben alkottam valami apróságot, ami legalább kicsit mondható húsvétinak. Mikor Csütörtökön Lianiéknál voltam, gyurmáztunk kicsit, s mivel véletlenül itthon is volt kisüthető gyurmám (nem FIMO hanem egy olcsóbb, fehér tömböcske) kicsit megismerkedtem vele közelebbről egy nyulas-tojásos kompozíció erejéig.

Mivel a gyurma natúr fehér volt, s a sütőnk is csúnyán süt (oldalakon jobban éget, belül kevésbé) ezért egy réteg temperafestés is került a nyúlra, tojásokra és talapzatra. Mit ne mondjak, régen voltak azok a rajzórák, mikor én festettem, s értem már miért nem szerettem a festékeket... Viszont! Ahhoz képest elégedett vagyok a festési képességeimmel X3 Irtó cuki lett az albinónyuszóm, a tojások meg... nos, egy részük megégett, mert oldalt volt, s végül eldöntöttem, kicsit animésebben tojásolok (Ki ismeri meg, mik akartak lenni azok a tojások?) ezért a maradékot előtesztelésre használtam. Múlt hónapról maradt bontott pillanatragasztóval rögzítettem az elemeket (remélve, nem járok úgy, mint múltkor - négy-négy full ragasztós ujjal) majd direkt ilyesfajta lakkozásra tartott legolcsóbb átlátszó körömlakkal lefestettem, ami olyan szépen előhozta a színeket, hogy csak naX3

3 megjegyzés:

  1. Shugo Charaaaaaa~~~ :D, tök jók lettek :). Szerintem felismerhetőek :D.

    VálaszTörlés
  2. Halál aranyos lett! Majd azért muti meg élőben. :P Látom, tojásban tömegtermelésre mentél... x'D
    Amúgy nem ismerve a sorozatot is rámondtam volna, hogy Shugo Chara - más animét tojásokkal nem tudok. Te igen? :P

    VálaszTörlés
  3. Én szégyenszemre (az időre való tekintettel) csak ránéztem a képekre és beleolvastam a bejegyzésedbe. =) Viszont nem hagyhattam szó nélkül, hogy nagyon remek lett a nyuszkó és a körömlakkozás azért is egy jó ötlet, mert a tempera évek után és hajlamos fogni egy kis nedvesség hatására. =)

    VálaszTörlés