2010. július 23., péntek

Július 16.-ai lolitali

Ezúttal nem a Gólemben gyűltünk össze, hanem a Fehér Hollóban, délután öttől.
Civilben mentem, és a helyszínen öltöztem át az IchiGo-tól kölcsönkapott BodyLine rózsaszín kottás JSK-ba.
Igen, Kishi életében először full rózsaszínben volt. És nem volt egy rossz élmény - több pozitív visszajelzést is kaptam, miszerint ez a szín jól áll. Amit természetesen elhiszek, de ez nem jelenti azt, hogy elindulok sweet irányzatba - bár, tervezem, hogy legyen egy rózsaszínesebb darabom is majd.

A találkozón volt egy japán vendégünk is, Akira,egy nagyon szimpatikus fiatalember. (Ha szabad ilyet mondanom, nekem nagyon tetszett.)

A találkozó elején kifizettem és átvettem a második alsószoknyámat, amit azonnal felkaptam - szerény véleményem szerint utána szebben ki is jött a ruha alakja. (A két alsószoknya sokkal szebb tartást ad, szerintem.)
Volt bemutatkozás, egyesével - főleg angolul, többen - közöttük én is - japánnal vegyítve. Utána kötetlen beszélgetések voltak, főleg a közelben ülőkkel - IchiGo, Miku, Sayuichi, és még egykét lolita főleg.
Ezen kívül fotózás volt még, jó hosszan. Majd pedig egy kis Dunamenti sétára került sor, melyen már sajnos nem maradtam - előjött a fejfájásom.

Összeségében egy kellemes meeting volt, jó hangulattal, és a Fehér Hollóban eszméletlenül finom a Marlenka! (amit ott és akkor ettem először)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése