2010. június 18., péntek

Csütörtöki Ázsiázás IchiGo-val

Csütörtökön, IchiGo meghívásának eleget téve elkísértem Ázsia Centerbe, és keresztül-kasul bejártuk mindkét épületet. Neki kerestünk nyárra ruhát és cipőt főként, de nem bírtam megállni, hogy ne nézelődjek magamnak is alaposan körbe.
S noha eldöntöttem, hogyén bizony nem költök, nem sikerült megállni. Egy fehér póló hazajött velem, aminek a fazonját egyszerűen imádom /1500.-/ egy tábla karamellás Milka csoki /180.-/
egy csomag - 60 db - kicsi muffinpapír /250,-/ egy vas, rózsamintás képkeret, 9x13-as képhez /500,-/ és egy kis vörös petróleumlámpa -olyan, mint amilyenem kékben is van - /500,-/.
Persze, IchiGo is megtalálta, amiket keresett, sőt, még többet is! Szóval kijelenthetem, hogy sikeresen zártuk azt a napot =)
Közben persze beszélgettünk is, és kiválasztotta a színeket a karkötőhöz, amit ma meg is csomóztam, s amint tudom, majd odaadom neki - remélem tetszeni fog majd neki is X)
Valamint, kaptam tőle muffin-receptet is, amit köszönök szépen X3
Így szombatra vagy vasárnapra már be is van tervezve egy muffinsütés - mint első konyhai élményem. Alig várom, milyen leszX3

2 megjegyzés:

  1. Júúúj, köszi a karkötőt! ^^ Én is jól éreztem magam. :) Mit szólnál az elkövetkező hetekben egy közös SugarShop-hoz? *_*

    VálaszTörlés
  2. Ugyan, nincs mit, remélem majd tetszeni fog =) S azt hiszem benne lennék^^ Annak pedig külön örülök, hogy te is jól érezted magad =D

    VálaszTörlés