2010. június 7., hétfő

2010.06.05. - Gigi szülinapja



2010. június ötödikén, szombaton újra Lolita Meetingre került sor a Gólem Művekben, ezúttal Gigi születésnapját (és a Nemzetközi Lolita Napot) ünneplendő.
A találkozót ismét egy hosszadalmasabb itthoni készülődés előzte meg - de ezúttal nem hiába, ugyanis az időjárás ezúttal a lolik oldalára állt - harminc fok, verőfényes napsütés, kellemes szellővel.
Fél kettőkor Mikuval és Ichigoval találkoztunk a Blahán, ahonnan együtt mentünk a Wesselényire, majd kettőkor már a Gólem felé sétáltunk.
Odabent beszélgettünk, megosztottuk egymással az elmúlt két hét fontosabb eseményeit és legjobb álmát, ettünk szendvicset és iszogattunk - Gigi volt olyan édes, és mindenkit meghívott két italra, amit ezúton is nagyon köszönök neki! - miközben beszélgettünk.
Illetve, Nekohime volt olyan aranyos, és elhozta nekem a fotópályázati nyereményemet!

Cuki macis zacsikában egy Alba Rosa - Whisper your dreams throught the warm breeze kitűző, egy aranyos kis cicás matrica, két kis hajcsat, mindkettőn lila rózsákcsa, egy narancsos revitalizáló lemosó-féleség, illetve egy csomag cuki állatkás sebtapasz.

Valamint, Gigi vitte haza a múltkor véletlen ottfelejtett tányért, amiért hálás vagyok - apu bármennyire is el szeretné sózni, nem engedem - én odáig vagyok a virágmintákért rajtaX3

Később kivonultunk a - ha jól emlékszem - Rózsák terére, és ott fényképezkedtünk ezúttal. Istenem, az a tér is, mennyire gyönyörű! Ezúttal Nana fotózott, így ő sajnos kevés képen szerepel, de jók lettek a képek =)

A fotózás után visszamentünk a Gólembe, és egyesével megajándékoztuk Gigit, és örült a hűtőmágnesnek, amit adtam nekiX3 Utána felvágtuk a kétféle tortát - az egyiket Nana készítette, és csokis volt, és valami mennyeifinom~ a másikat pedig egy másik Loli, Haruka készítette, és egy Baby táskát mintázott, és valami eszméletlen gyönyörű volt!

Utána pedig Gigi kibontotta a nagy lufihalmazt, és szabadott venni héliumos lufit, így egy fehéret bátorkodtam kisajátítani - aki mellékesen azóta is itt leledzik, mert nincs lelkem elszívni belőle a héliumot.

Utána pedig játszottunk - szituációs játék, zsebszövegekkel tarkítvaXD Nagyon jópofa volt, igazán szórakoztató jelenetek sültek ki belőleXD

Utána fél hétkor hazajöttem. Vissza a Wesselényi fele sétálva az összes idegenkedő pillantásra csak egy mosollyal feleltem, kimérten, visszafogottan kopogva lépdeltem, s egyszerűen gyönyörködtem a világban. Ami azért nagy szó, mert én nem szeretem, ha mgbámulnak, nincsen magamutogató hajlamom, így eddig mindig pillangók voltak a gyomromban, de ezúttal nem.

Büszkén, emelt fővel vonultam haza. Vidáman, mosolyogva a világra - igazi lolita érzésem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése