2012. március 11., vasárnap

Farsangi meetre vitt termés

A legjobb mód a fölösleges gyöngyöktől való megszabadulásra...
 A legutóbbi, farsangi meetre vittem néhány apróságot jómagam is, például gyöngykarkötőket, mivel az átkategorizálás alatt maradt gyöngyfölöslegem=) Egyet magamnak is csináltam, az barnás, és majd a barna JSK-mmal fogom viselni, aminek érzésem szerint örök helye van nálam...=)
Medál  - én a Sweet Alice fantázianevet adnám neki...=)
Medál - a kedvencem, Solid Arianne
 Vittem ki két üveglencsés medált is, direkt az aukcióra készítve őket, mindkettő a szívem csücske lett, így nem volt könnyű búcsút mondani nekik, de ez volt a sorsuk. Remélem az új gazdájuk örömmel viseli majd őket, és szeretettel gondol majd rájuk=) (Tudom, nem szabadott volna, de el is neveztem őketX3 A széria legelső tagja, és a további kettő pedig az én tulajdonomban van, később azt is befotózom, ha elnyeri a végleges alakját.)
A megszokott virágos kitűzők...
Újabb medál maradék gyöngyökből...=)
Az meet, egyét apróságtól eltekintve eszméletlen jó volt, ami pedig az aukciót illeti, jó érzéssel tölt el visszagondolni arra, hogy mennyivel támogathattam a cicákat=) Illetve az a sok jó beszélgetés...! 
Nemkevés dolog jött velem haza, amiknek közülük a legjobban örülök, az nem más, mint a lepkés francia csat (aminek a csatja folyton kiugrik, szóval megeshet, másra fogom használni kisebb-nagyobb átalakításokkal), a bordó-barna-krém színegyüttesű szett, a strandtáska és a fürdősó. Ami pedig a pirosítót és a szájfényt illeti, azok is jóljöttek=)

5 megjegyzés:

  1. Imádom az ötleteidet. Azok a medálok~... x)

    VálaszTörlés
  2. Igen, azok a medálok~ >3
    (Amúgy olyan medálokat hogy lehet csinálni, az életben nem fogok rájönni.... =D.)

    VálaszTörlés
  3. A karkötőid java része nálam kötött ki. XD A barna, a zöld és az utolsó sor végig. =D Szeretem is őket és jó ötlet volt a gyöngyeid ilyen irányú felhasználása - egyszerű és praktikus. =)

    VálaszTörlés
  4. Naon kirchik lettek, de télleg, főleg az a kottás medál. Ja meg persze az a maradékgyöngyös medál, hogy így nevezzem. =D

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy valaki hazavitte a textilvirágos barnás szettemet, nagyon gondolkodtam, hogy megtartom magamnak, de örülök, hogy nem tettem. Remélem lesz majd mihez felvenned. :)

    VálaszTörlés