2012. február 4., szombat

Új szerzemények karácsony óta

Dream of Lolita blúz - L
Gombok és csipke
Dream of Lolita blúz
Méret: L
Még valamikor szeptember könyékén került megrendelésre, abból az elhatározásból, hogy szükségem volt egy szép, méretben jó blúzra - azt a bő hosszú ujjút azóta már el is adtam. Árát tekintve 7ezer forint környékére jött ki az árfolyamok miatt, de nem bántam meg. A csipkéje álomszép, vastag pamutcsipke, pont ott és pont annyi, ahol és amennyi tökéletesen szükséges. A galléron a díszítés váltakozóan szív és virágmintás, a gombok virág alakúak. Lehet, egy M-es is elég lett volna belőle a méreteimre, de számoltam a sajnálatosan bekövetkezett hízásommal, így nem is olyan vészesen nagy, JSK alá tökéletes. Egyszerűen imádom.
BodyLine JSK, L322
Mintája
BodyLine JSK, L322, barna 
Méret: M
Megláttam a képen és beleszerettem. December 29.-én rendelte meg nekem Nana, január közepe felé vettem át. Élőben elsőre hatalmas meglepetés volt a fehér pöttyözött minta a virágok alatt, és nem volt meg a "hűha" érzés. Amíg fel nem vettem. Az győzött meg a maradásáról, hogy jól áll mások szerint is. Nagyon szép a szoknyájának a szabása, de nem biztos, hogy különösebben puffos alsószoknyával jó lenne. Anyaga pamut, kicsit gyengébb a tartása, mint a bordó rózsás JSK-mnak, de nagyon jó érzés viselni. A pánton és a mellrészen levő csipke leheletvékony pamutcsipke, a mellrész három masnija nem leszedhető. Az ára elég sokra jött ki összességében, 11 és fél ezer forinttal közel s távol a legdrágább ruhám, de tetszik, ahogy rajtam -és máson is- áll. Amitől rémesen rettegtem - miszerint nem lesz rám jó,- szerencsére nem jött be, habár az van írva a BL oldalán, hogy max 74-es derékbőségig jó, én 84-el is kényelmesen tudom viselni, köszönhetően a húzásnak a hátában.
Szemből
Hátulról
Kézzel készített loliruha
A Facebook-os japános-lolis-eladós csoportban láttam meg, és beleszerettem. Akaratlan is a VM és MM ruhákra emlékeztet, amik között felfedezhetőek az álomruháim is. Le is csaptam rá gyorsan, még Csepelre is lementem érte - pedig az teljesen ismeretlen hely nekem. 3500 forintért vettem, és tökéletesen elégedett vagyok, úgy érzem hatalmas üzletet csináltam ezzel. Eredeti terveim szerint a turai Schlossberger-kastélyba szervezett kiránduláson (amit én szándékozok majd 15+ fokban szervezni) avattam volna fel, de jelenleg úgy áll a helyzet, hogy a 20. japánnyelvi szónokverseny lesz az avatója, amikor is a lolitáról mondok egy rövid beszédet =D Méretre tökéletes, és a hime-hátuljba szerelmes vagyokX3 Egyébként, hosszabb a szabása, úgy térd alattig, lábszárközépig ér.

Balerinaszoknya Vateráról
Balerinaszoknya Vateráról
Vaterán nézelődtem, mikor szembejött velem ez a kétrétegű, balerinaszoknyának hirdetett szoknya. Néztem-nézegettem, végül lecsaptam rá, összesen 2830 forintért, amivel - úgy érzem - remek üzletet csináltam. 55 centi hosszú, a derékbősége olyan 84-85 centi lehet, a legtöbb ruhám alól kilóg ugyan, de az eggyel fentebbi ruhához jó, bár még kicsit fura, mert megszoktam, hogy az alsószoknyáim nem tartanak rendesen. ^^" Ez viszont tökéletesen kitartja a szoknyát, semmi ránc nincs rajta. Lehet, a derekánál egy keveset beveszek a gumiból, hogy fentebb húzhassam, illetve amire még gondoltam, hogy a színes alsó fodrokat lecserélem/átvarrom fehérre, mert alulnézetből viccesen néz kiXD

1 megjegyzés:

  1. Most nem olvastam el a bejegyzést, csak gyorsan megnéztem, miket szerváltál és hát el vagyok ájulva. =D A blúz gyönyörű, a csipke és a gombok... kész, nincsenek szavak. Fantasztikus! A két JSK is nagyon tetszik, főleg az egyszínű, abba szerelmes lettem teljesen. =D A "balerinaszoknyához" pedig gratula, ha ennyire tart - azt gyors' elolvastam -, jó vétel volt tényleg. =D

    VálaszTörlés