2012. március 13., kedd

Wishlist

1. L378-as fekete ruha, Bodyline, 53$
Tipikus meglátni és megszeretni. Eldöntöttem, hogy szükségem van egy fekete ruhára, s ő lett az. Mondjuk, a másik erősen esélyes darab is nagyon tetszik, de eldöntöttem, a ruha lesz. Reméljük, jól áll majd (az eladásokkal őrá gyűjtök=))
2. Fekete lolicipő, Bodyline,  40$
Gondolkodtam még a kétmasnison is, de ez az enyhe ráncolás teljesen elrabolta a szívemet. Fekete, mivel a fekete ruhához fekete cipő dukálna=) Meg a két szürkéhez, illetve ha lesz fekete blúzom, akkor a bordó rózsáshoz is=D
3. Fekete paróka, ponytail-es, göndörkés
Nagyon, nagyon szeretnék egy fekete parókát. Az alapja lehetne rövid, egyenes frufruval, s két hosszabb, váll alattig érő ponytail. A fekete ruhával is, meg a szürkékkel is nagyon jól mutatna=D (Megegyeztem magammal, ha javítok év végén az átlagomon, lehet róla szó.)
4. Egy fekete blúz (ez pl feketében), lecsatolhatós ujjú
Az igazi szerelmem ez az 55$-os F+F blúz feketében lenne, mert az ujjai csodaszépek *-* De akár ez a BL blúz se lenne rossz választás, mivel úgyis JSK alatt hordanám... bár az F+F-es eddig a non plus ultra. Lehet, el kell kezdenem arra is gyűjteni...

Jelenleg ezek lennének a kívánságaim. Írhatnám még, hogy off-white/burgundi/barna/fekete pamut OTK, vagy hogy barna és bordó patácskák, de előbbieket folyton keresem, utóbbiak meg nem létszükségletek...Esetleg még új bugyogó, de ha lesz időm és kedvem (meg anyagom) akkor azt úgyis varrok magamnak szépet=D
Amit viszont a leginkább kívánok, az az, hogy mihamarább mindent el tudjak adni az előző postomból, hogy megvehessem a fentebbi szépségeket=D

4 megjegyzés:

  1. Legközelebb ha erre jársz, próbáld fel az én fekete parókámat :) (Mikor jársz erre legközelebb? :D )

    VálaszTörlés
  2. Nekem a másik ruha jobban tetszik, de szerintem a képesített darab hozzád jobban illik. =)

    A sok fekete intsen óvatosságra! Mindenképp próbálj előtte fel fekete parókát, hogy vennél! =) Engem holtsápadttá tesz a fekete haj/paróka, azért mondom. =)

    VálaszTörlés
  3. Naon jók ezek a cipőcskék, ja és lehet bennük járni is? :)

    VálaszTörlés
  4. Prüntyi-senpai-nak rózsaszín parókája van. =)

    VálaszTörlés