2011. február 23., szerda

Yaoimeet rövid beszámoló


A hétvégén sor került egy újabb meetre, yaoi témakörben, amire magammal vittem Demit is, akit megjegyzem, eszméletlen jó volt felöltöztetniX3 Valamint én magam a Lyonától vett gyönyörű BL kötényruhámban voltam, ami szerintem nagyon jól állt rajtam, jó volt viselniX3 


Volt testrészfelismerős vetélkedő, amihez nem bírtunk nagyon hozzáfogni, viszont vicces voltXD Valamint meg kellett osztani egy tesztben, hogy ki hogyan ismerkedett meg a yaoival, melyek a kedvenc fandomjai-párosításai, írni kellett egy rövidke szinopszist egy történetecskéről a témában, valamint rajzolni egy yaoi fantáziát. Ezt követően megnéztünk egy szép filmet témához illően - Latter Days - ami kellemesen humoros, végére könnyeztetően drámai is lett, nekem nagyon tetszett =D


Plusz kép: én Liani kabátkában, ami annyira aranyos! Olyan kis puha és vastag és cuki és... áááX3 Ideje lenne elmenni Black IchiGo-ba, desune?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon jól állt rajtad a Lyonától vett ruha és a kabátom is. =D

    VálaszTörlés
  2. Awawawawaaaaaw! Nagyon cuki vagy benne!!! Sajnálom, hogy nem láttam... Majd legközelebb, reméljük:)

    VálaszTörlés
  3. Már nem azért, de engem nem lep meg, hogy nincs kint a lolimeet mint dolog. Az ember nem megy csak el úgy ilyen meetre, mert ez egy elég bensőséges meet, többnyire jelzi az ember, ha elmegy (és nem a gólem szervezi ezt, csak helyszínt szolgáltat).
    Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a lolimeetekről kétlem, hogy megtudnád a gólem felől, mikor lesznek.

    VálaszTörlés