2010. augusztus 16., hétfő

Keresztszemes hímzés

Vannak alapvető hiányosságaim, amiket megpróbálok pótolni - ilyen volt az is, hogy eddig egyáltalán nem tudtam keresztszemes hímezni.
De nemrégiben, mikor a sétálóutcában lévő méteráruba benéztem, volt nyolc centi széles szegett kongré-szalagjuk, 300 forintos méteráron, így két métert haza is vittem azonnal.
Majd elkezdtem minta alapján hímezgetni - amit elsőnek ki kellett bogarászni, de már értem, hogy van! Mondjuk, a képen láthatót elszúrtam kicsit, majd átalakítottam, így nyomokban emlékeztet az eredetire,de nem is baj, én így imádom.
Ez óta már van egy lila-rózsaszín kis négyzet alakú virágos mintám, valamint egy világoskék és sötétlila kombinációjú hópihe-féleségem. Amivel három-négy napot szenvedtem, de gyönyörű lett.
Úgyhogy elmondhatom magamról, hogy kongréra keresztszemes hímezni már nagyjából tudok.
És imádok isX3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése