2010. augusztus 14., szombat

Az áhított szoknya...

"A" szoknya. Az első darab, amibe igazán beleszerettem. De nem lehetett az enyém. Lesújtott. De akkor Nana ajánlotta Ely-t, hogy Ő talán tud segíteni.
És lám, így is lett - Ely elvállalta a szoknya megvarrását, és ma mentem érte, és hűűűű, egyszerűen imádomX3
Én odáig vagyok érteX3 A képen alig látszik, hogy igazából mennyire gyönyörű és imádnivaló és pörgős és... áááá, imádomX3
Elnézést, csak... még mindig kicsit pörgök a jókedvtől, hogy megvanX3
Jó shirololihoz, és casualnak is.
És apu első reakciója a "és hordani is fogod?" morgás volt, ami majdnem letört, de utána felvettem és pörögtem neki benne a lakásban, alsószoknya nélkül, egy alsószoknyával, és kettővel is kipróbálva. Mindenhogy csodaszép =)
És Ely volt olyan kedves és csinált egy masnit is hozzá, amit még nem tudom ugyan, hogy fogok használni, de majd kitalálom.
Tehát egy szoknyával nőtt a ruhatáram, ami még mindig túlságosan szegényes, de majd szépen lassan növelek. Meglepem majd magam egy blúzzal mondjuk szülinapomra, meg egy fehér cipellővel... De ezt majd még meglátjuk ;)

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép. :) S Neked nagyon jól áll a fehér. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm =) És élőben még szebb a szoknyaX3 Remélem nemsokára majd valami meetre fel is vehetem majdX3

    VálaszTörlés