2010. május 29., szombat

Csomózott karkötő


Pénteken, órák után a sétálóutcában lévő méterárú boltban vettem Mouliné fonalat - 8 méteres száz forintért! És színek terén is van ám választék!
Én nyolc színt vettem: citromsárga, narancssárga, piros, világosabb rózsaszín, ciklámen, kék, zöld, és fekete.
Már majdhogynem négy éve nem csomóztam karkötőt, de ma magabiztosan, tervezés után leültem, és egy fél csomót szúrtam csak el az egész karkötőben! Azt a felet is csak úgy, hogy csúnya lett egy csúcsi-csomó.
De most örülök, hogy az itthonlévő fonalmennyiségből egy darabig elleszek. Már meg is van a következő színhármas, szintén V alakban, azt hiszem. /Vagy majd valami újat fogok kipróbálni.../

4 megjegyzés:

  1. Weeee, de szép... Nekem is tudnál készíteni? *_*

    VálaszTörlés
  2. Köszi^^ S ha megmondod, milyen színeket szeretnélbele, akkor szívesen^^ /Ez három színből van - fekete, világospink és cikláman, nyolc szélból,s olyan egy centi széles. Ha talán többszínűt, vagy vastagabbat szeretnél, írd le, kérlek^^/

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, hogy csak most írok. ^^ Hűűű, azt hiszem nem kell vastagabb, jó nekem az ilyesmi. ^^ Valami vidámabb színekből, mondjuk sárga (ha van), ciklámen és rózsaszín, szóval csak a feketét kellene lecserélni. *_* Nagyon szépen köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  4. figyi én 8 métert 70 forintért veszem:D am hogy csinálod leírod lécci??

    VálaszTörlés