2010. május 29., szombat

Kesztyű-javítás.

Még Pünkösd hétfőn kreatívkodtam egy keveset, s oldottam meg egy kisebb problémámat.

A kisebb probléma az volt, hogy egy-két hete találtam három darab kesztyűt. Két balosat és egy jobbosat. Az előbbi kettőn volt rendesen szőrme, a harmadikon szakadt volt. De az egyik balos pedig lyukas volt.
Innen jött az ötlet, hogy a lyukas balos szőrméjét átvarrom a jobbosra.

Az ötlet szép és jó volt - s tényleg a varrás része tartott kevesebb ideig. Mire az érzékeny műszőrme-sávokat le-leszedegettem - két helyen is oda volt ugye varrva, és két kesztyűről kellett leszedni - a kötött kesztyűről, már ott tartottam, mégse.
De végül a saját kezemmel megvarrtam, alig telt három órámba az egész.

Igaz, hogy a kétféle szőrme kicsit különbözik, de remélem az eltérést valamivel majd a minimálisra fogom tudni csökkenteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése