2010. április 29., csütörtök

Első lolita ruhám


Idáig is eljutottunk.
Ma átvettem életem első lolita ruháját, amiért ezer hála IchiGo-nak!
Igaz, hogy Bodyline-ról van, de majdhogynem szerelem volt első látásra. Vettem hozzá egy alsószoknyát, ami ellenben kevésnek bizonyult. Ahhoz ugyan, hogy szép alakja legyen a szoknyarésznek, kelleni fog még alá tartóerő.
Így, fogason koránt sem nézki olyan jól, mint élőben, de azért így is szép már. Egyszerűen imádom. A háta gumírozott, amin egy füzős rész van, szóval gyönyörű. A masni és a kalapocska lecsatolható. Előbbi biztotűvel, a kalapocska pedig egy csattal működik.
A ruha alapja fekete, rajta fehér csipkeminta, és rózsaszín rózsák csokorban, szalaggal. Alján a fehér anyag enyhén csíkos, de még azt is imádom benne.
Az egyetlen, amit nehezen viseltem elsőre, hogy nincs olyan igazi derék-csípő része.
A legnehezebb azt lesz megszokni.

Ezt terveztem felvenni szombati meet-re, ami sajnos elmaradt.
De nem búsulok! A ruha debütálása még ugyan kicsit távolabb került, de addig van időm egykét dolgot beszerezni hozzá.
Rengeteg dolog hiányzik még, de szép lassan minden meglesz.
A türelem rózsát terem - jelen esetben rózsacsokor-mintás ruhát...

2 megjegyzés:

  1. Wow, tényleg gyönyörű. *_* Már a csomagban is nagyon jól nézett ki, de így még szebb. :) Az én Alice-os szoknyám is régóta várja már, hogy felvehessem, de ami késik, nem múlik... :)

    VálaszTörlés
  2. IchiGo: Köszönöm^^ S élőben pedig még sokkal szebbX3

    VálaszTörlés