2010. április 15., csütörtök

Bemutatkozás.

Mint első bejegyzésbe, gondoltam, írok egy rövidebb bemutatkozót magamról, illetve elöljáróban pár szót a blogról.

Magamról~
Jelenleg tizenhat éves vagyok, és gimnáziumi tanulmányaimat folytatom. Tanulmányi eredményeim viszonylag jók, de közel sem kitűnőek.
A külsőmmel és úgy önmagammal hadilábon állok, mert a kinézetem a közelébe sem ér az ideáljaimnak, s sajnálatos módon nagyon hiú tudok lenni.
Tipikusan a háttérben megbúvó, láthatatlan személy vagyok, de ez magyarázható azzal, hogy a kommunikációs képességeim nem kielégítőek, és jobb szeretek másokat hallgatva információt gyűjteni. Emellett az is igaz, hogy szerintem nem vagyok túl jó beszélgetőpartner - legalábbis az ismerősnél közelebb kell állni ahhoz, hogy tudjak rendesen beszélgetni valakivel.
Emellett a hangulatom nagyon képlékeny, de ezt ritkán éreztetem másokkal.
Már majdhogynem végtelenül türelmes vagyok, és ha valaki a közelemben szomorú, vagy hasonló, többnyire mindent elkövetek, hogy feldobjam.
Ellenben rengeteg és magas elvárásaim vannak az emberekkel szemben, amiről tudom, hogy le kéne tennem, de nem megy. Utópisztikus elképzelésem a világ, ahol a fiúk előre engedik a lányokat, ahol a táskák nem csak széken tudnak ülni, ahol az ember mellett ülőnek szánt szavát nem kell tízméteres körzetben mindenkinek hallania, ahol a véleményformálásánál és egyébként is az ember ügyel arra, nehogy megbántson másokat, és nincs rasszizmus. Ahol az emberek törődnek egymással.
Valamint imádok gyűjteni. Kisebb csecsebecséket, valamint a szép csészékért is rajongok, meg az ékszerekért és cipőkért. Illetve imádom a vallásos, mítoszos dolgokat, valamint szeretem Japánt, Britanniát, és atemplomokat, kastélyokat.
Nem mondom magam könyvmolynak, de olykor előfordul hogy olvasok. Ilyesmi terén is, mint általában, jobb szeretem a komolyabb alkotásokat, melyekben van egy kevés társadalomkritika és brutalitás.
Zenéből komolyzenét, rockot, illetve popszámokat hallgatok, de igazából mindent akár. Kivételt képez ez alól az egymásra kevert elektromos zajok halmaza.
Hobbym különösebben nincs, ha csak nem néhanapján a fotózás. Egyébként animét nézek, és mangát olvasok.

A Blogról~
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy a mindennapjaimat megszűrve ide külön életmód-jellegű bejegyzéseket tehessek fel. Tehát ne napbeszámolók legyenek itt - arra ott a másik blogom, hanem a képeim, esetleges kreatív megmozdulásaim, a gyűjteményem bemutatása, illetve kultúrális bejegyzések - könyvajánlók, programleírások. Illetve esetlegesen egykét gondolat egy adott témában.
Ez természetesen azt jlenti, hogy nem lesz naponta frissítve ez a blog, de talán nem is baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése